Schimmelvoet?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Schimmelvoet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 07:44

Ik woon sinds een paar weken in het buitenland en verblijf in een hotel. Prima hotel, maar dat er nou heel goed schoongemaakt word... Nu heb ik sinds een week gigantische jeuk onder mijn voeten en na inspectie heb ik "plekjes". Kan dit een schimmel zijn? -O- Of zou dit ook van het water kunnen komen?

Afbeelding

Afbeelding

Ik ga hier liever niet naar de huisarts gezien amper iemand Engels spreekt en ik de taal nog niet goed beheer.

Als ik het in smeer met crème lucht dat trouwens op. Dan is de jeuk even wat minder. Iemand enig idee?
Laatst bijgewerkt door Cubone op 02-09-15 07:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Utixo

Re: Schimmelvoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 07:47

Denk je dat je Daktarin kunt krijgen waar je nu zit? Of kan iemand het opsturen? Dan zou ik daar eens lekker mee gaan smeren. Dokter is hiervoor niet nodig, even zelf kijken wat werkt.

En niet op blote voeten lopen.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 07:49

Utixo schreef:
Denk je dat je Daktarin kunt krijgen waar je nu zit? Of kan iemand het opsturen? Dan zou ik daar eens lekker mee gaan smeren. Dokter is hiervoor niet nodig, even zelf kijken wat werkt.

En niet op blote voeten lopen.

Ik zal vanavond eens de apotheek in lopen :) Ze hebben wel het een en ander aan voetverzorging dus wie weet. Bedankt voor de tip!

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 09:05

Zou heel goed voetschimmel kunnen zijn, ziet er vaak uit als een heel droge huid (ruwe plekjes en losse velletjes). Bij mij helaas een terugkerend probleem, maar een paar dagen Daktarin smeren helpt idd.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:23

Het ziet er inderdaad uit als voetschimmel. Helaas zelf ook wel eens last van. Inderdaad goed smeren met daktarin creme en niet aan kerabben

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:38

Vervelend dat je het hebt, heb er ook vaak last van.
Ik denk dat als je een paar dagen smeert dat het over zal zijn :)

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:42

En anders even je voet in een emmer water met flink wat azijn! Helpt prima tegen schimmel (en jeuk)