Lage weerstand?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Lage weerstand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:10

De zomervakantie is voor mij zo goed als voorbij. Morgen begin ik aan het tweede jaar van mn opleiding *\o/* .

Maar dan nu.. Ik heb allemaal aften in mn mond wat al een probleem opzich is, wat een pijn.. -o-

Daarbij zijn ook de klieren in mn nek, hals en bij mijn oren opgezet, vooral die in mijn hals geven een zeurig pijntje.

Volgens mij is dit een teken van een lagere weerstand toch? Maar betekent dit automatisch dat ik ziek word? Zou wat zijn zeg, school begint net :') .

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:16

Jij ook?
Ik eet nu dagelijks fruit. En verder niets.
Heb standaard minimaal 3x een oor keel of trachiusbuis ontsteking. Per jaar.
En wat zegt mn dokter?
Vroeger nooit ziek geweest? Nu wat stress? Veel op je vork? Tadaaa...
Misschien activia proberen?
Vita pillen verhoogt ook je weerstand maar is niet veilig. Uit je bloed onderzoek is geen tekorten te vinden.

Je groeit er wel overheen neem maar een paracetamol tegen de pijn en spoelen met mondwater.

Ok... gaan we doen dok!!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:27

Neem vooral ook je rust!
(En goed, niet heel netjes advies maar druk er wat pijnstillers in en dan voel je je ook weer wat beter :') )

Ik krijg altijd aften als mijn weerstand naar beneden keldert.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:48

Hier hetzelfde probleem.
Kreeg aften en allerlei ontstekingen en klieren in mn nek helemaal opgezet. Flinke anibiotica kuur waardoor ik er nog eens een schimmelinfectie down under bij kreeg :o :+
Dus nu veel water drinken en slik ook maar vitamine pillen.
Woensdag word ik geopereerd aan een ontstoken wond. Dus daarna zal het ook wel weer feest zijn %)