Vandaag hele dag naar gevoeld, geen zin meer om te leven etc.

Nu wil ik me niet nog een maand zo voelen en ik vraag me dus af of ik nu gelijk weer kan stoppen? Wie weet of dit kan?
Ik heb momenteel geen vriend dus qua seks heb ik niets te vrezen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

M_aaike schreef:Ik heb alle pillen die in omloop zijn al geprobeerd, heb er een erg heftige reactie op helaas.
Gillbo schreef:M_aaike schreef:Ik heb alle pillen die in omloop zijn al geprobeerd, heb er een erg heftige reactie op helaas.
Niet om je nu wat aan te praten maar extra hormonen versterken alleen gevoelens die er al zijn, misschien dat dat je helpt.
Oh en heb je wel allemaal de originele merken en niet een goedkoperen want de vulstoffen kan je ook slecht op reageren.
Microgynon 30 is een hele lichte zuivere pil
xEmily schreef:Nuvaring, zeer lage dosering hormonen in vergelijking met de pil, reageer je daar ook zo heftig op?
moonfish13 schreef:Ik had hetzelfde met de nuvaring, binnen 2 uur al.
En dat terwijl ik koos voor de nuvaring i.v.m. weinig hormonen.
Ik heb het 4 dagen doorgezet en daarna gestopt.
Serieus, mijn voorgevel heeft nog twee maanden zeer gedaan, zere eisprongen en menstruaties en zeker nog een maand depressief.
Ook echt heel veel pijn in mijn spieren, voor mij nooit meer hormonen!
Mensen die beweren dat het niet kan mogen van mij de boom in, ik sta er om bekend rare reacties te geven en vervelende bijwerkingen te krijgen.
Als er zeer zelden bij staat krijg ik het, zonder dat ik vooraf bijsluiters lees.
Ik heb er nog 2 liggen, over de datum denk ik maar als je ze wil hebben pb maar.
Ze zitten nog in de dichtgesealde verpakking.
Kayleigh_ schreef:moonfish13 schreef:Ik had hetzelfde met de nuvaring, binnen 2 uur al.
En dat terwijl ik koos voor de nuvaring i.v.m. weinig hormonen.
Ik heb het 4 dagen doorgezet en daarna gestopt.
Serieus, mijn voorgevel heeft nog twee maanden zeer gedaan, zere eisprongen en menstruaties en zeker nog een maand depressief.
Ook echt heel veel pijn in mijn spieren, voor mij nooit meer hormonen!
Mensen die beweren dat het niet kan mogen van mij de boom in, ik sta er om bekend rare reacties te geven en vervelende bijwerkingen te krijgen.
Als er zeer zelden bij staat krijg ik het, zonder dat ik vooraf bijsluiters lees.
Ik heb er nog 2 liggen, over de datum denk ik maar als je ze wil hebben pb maar.
Ze zitten nog in de dichtgesealde verpakking.
Een pijnlijke eisprong ondanks hormonen is zeker een heel rare reactie