Oorontsteking en muziek

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

R00s

Oorontsteking en muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 07:39

Hee bokkers,

Ik heb sinds twee dagen een oorontsteking en ermee komt ook viezigheid uit mijn oor. Nu is het zo dat ik vandaag een bruiloft heb inclusief een feest en ik ga ervan uit dat er best harde muziek wordt gedraaid. Nu wilde ik mijn oor graag een beetje beschermen en partyplugs oordopjes kopen, alleen het probleem is dat er dus viezigheid uit komt en die partyplugs nemen natuurlijk niks op. (Draag de Helena watjes)

Hebben jullie mischien tips of ideeën dat ik mijn oor kan beschermen zonder dat mijn oor gaat lekken?

Alvast bedankt!

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 09:41

Ik had zelf vroeger ook regelmatig oorontsteking.
Drupje (zonnebloem)olie oid er in, hoofd even paar tellen scheef houden zo dat het er niet gelijk weer uit loopt. Dan maar doekje bij de hand, hoofd weer recht en 9 van de 10 keer kwam alle troep er bij mij dan wel uit zetten!

Ik denk niet dat het verstandig is om een oordopje er in te doen, dan kan het rommel niet los komen.

Billy

Re: Oorontsteking en muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 09:44

Je oorontsteking wordt niet erger van harde muziek, broeien van rommel in het oor maakt het wel erger
Ik zou het gewoon bij die watjes houden en die regelmatig verversen

robbedoes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 09:52

Ik zou zeker geen partyplug in je ontstoken oor doen :n Ik heb als kind heel vaak oorontsteking gehad en ik had altijd een watje in mijn oor wat de viezigheid opving.

Deoiridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:46

suus_toes schreef:
Ik had zelf vroeger ook regelmatig oorontsteking.
Drupje (zonnebloem)olie oid er in, hoofd even paar tellen scheef houden zo dat het er niet gelijk weer uit loopt. Dan maar doekje bij de hand, hoofd weer recht en 9 van de 10 keer kwam alle troep er bij mij dan wel uit zetten!

Ik denk niet dat het verstandig is om een oordopje er in te doen, dan kan het rommel niet los komen.

Met die olie moet je wel uitkijken, in het geval dat er een gaatje in je trommelvlies zit en de olie hier doorheen loopt kan je geloof ik aardig wat kapot maken. ;)

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 17:10

Okee bedankt voor de tips! Dan hou ik het bij een watje :)

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:15

Ipv olie zuurstof water :j