Al heel lang heb ik regelmatig heftige nachtmerries.Ik kan niet uit de droom komen en als ik er eenmaal uit kom wordt ik min of meer hyperventilerend wakker en moet ik echt weer even rustig proberen te ademen en bewust worden dat het niet echt is. Vaak maak ik mn vriend dan ook wakker om te weten dat ik nog in de normale wereld zit

Zoals vannacht toen droomde ik dat als ik mn vriend in de spiegel zag ik er 2 van hem zag waarvan een niet hemzelf was. Mn ouders kwamen langs en ik zei ze dat r iets niet klopte in huis. Ze liepen naar de poort en zagen tekens op de schuur van de buren, tekens om geesten buiten de deur te houden. Snachts toen ik in mn droom sliep hoorde ik wat bij mn nacht kastje en mn vriend stapte uit bed en liep mijn kant op. Bij de deur werd hij echter aan zijn arm mee getrokken naar de trap en toen hij de trap af liep verscheen er een tekst op zijn rug. Toen werd ik in paniek wakker.
Ik droom wel altijd wat anders, maar wel altijd heel heftig. Hierdoor heb ik het idee dat ik soms ook moe wakker word