Ondertussen heb ik al een maand een blaasontsteking.
Eind juli kwam ik terug uit Israel met een blaasontsteking, hier medicatie gekregen. Pil (antibiotica) een keer vergeten en vervolgens waren de klachten veel erger (bloed bij urine wat eerder niet zo was). Bij de dokter nieuwe antibiotica gekregen want de reactie was toch wel erg heftig (kuur van 3 dagen, 1 pil per dag). Toen ik klaar was met die kuur had ik zelf niet het idee dat het 'schoon' was, echter vonden de testen bij de dokter dat dat wel zo was. Ondertussen had ik wel obstipatie gekregen dus daar ook weer medicatie voor (obstipatie heb ik nog nooit eerder gehad). Een halve week verder zat er wéér bloed bij mijn urine en ook weer pijnklachten. Terug naar de dokter (of elke keer de assistente eigenlijk) ja weer een ontsteking en weer medicatie. Medicatie gekregen maar daar werd ik ontzettend beroerd van (weer een andere dan de twee bovenstaande), weer naar de dokter, urine op kweek laten letten en wéér andere antibiotica.

Vandaag gebeld voor de uitslag en mijn urine was schoon? Ik snap er echt niets van, ik heb nog steeds last (minder dat wel) maar mijn urine is schoon?
Het antwoord wat ik kreeg was als ik er weer last van kreeg moest ik maar een afspraak maken met de dokter. Maar ik weet eigenlijk niet of ik hier gelukkig van wordt, en als ik dan naar de dokter ga wil ik dat er iets ondernomen wordt ipv weer een antibioticakuur of een kweek waar niets uit komt.
Zijn er meer mensen die hier helaas ervaring mee hebben? Kunnen er andere oorzaken zijn van een blaasontsteking dan een bacterie? Wat is een logische volgende stap?