Utixo schreef:Tramadol is dan ook wel een middel waarbij bijwerkingen heftig zijn. Ik heb normaal geen last van bijwerkingen, kan alles slikken, maar bij Tramadol zoute ik de eerste paar dagen roze olifanten vliegen.
Je zou kunnen proberen of de bijwerkingen met Zaldiar wat minder heftig zijn, dat is 37.5 mg Tramadol en verder paracetamol.
ik slik het alleen 's avonds voor ik naar bed ga om in ieder geval pijn vrij de nacht door te komen maar deze jeuk als bijwerking is haast net zo erg als de pijn zelf
overdag slik ik het al niet omdat ik nog wel fatsoenlijk wil blijven functioneren. die duizeligheid en traagheid waar jij het over had @xxVon is er bij mij ook na een half uur maar dan lig ik veilig in bed.
toch zit ik er sterk aan te denken om aan de reumatoloog een ander recept voor te schrijven.
>>>Je zou kunnen proberen of de bijwerkingen met Zaldiar wat minder heftig zijn, dat is 37.5 mg Tramadol en verder paracetamol<<< heb jij hier ervaring mee? want dan wil ik daar wel eens naar gaan informeren bij de arts.
chocobroodje schreef:Ik slik het sinds kort weer in redelijk hoge dosis maar heb eigenlijk geen last van bijwerkingen. Ik moest 9 maanden stoppen ivm zwangerschap, nu weer aan de tramadol 2x daags 150 mg. En ondanks de pauze geen bijwerkingen
dan heb jij wel heel veel geluk volgens mij. is toch een aardig hoge dosis ja.