Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Een second opinion aanvragen is eigenlijk alles wat je kan doen volgens mij, en daar ben je mee bezig dus dat is goed! Ik hoop van harte dat deze arts je wel wil helpen!
Wat me verder nog te binnen schoot is; Is je magnesiumgehalte wel eens gemeten en/of is het een mogelijkheid voor je om het bij te slikken? Zou dat wel eerst met je arts overleggen!
Waarom ik dit zeg; Magnesium helpt bij (spier)krampen, en misschien dat het je menstruatiekramp ook ietsje kan verlichten. Als je verder qua pijnstilling eigenlijk niks mag is het misschien een optie.
edit; Ah, Lolliloes is me net voor zie ik!
proudmama schreef:En zoals iemand hierboven zich ook af vroeg over sterilisatie op je 30e , is bij mij ook gebeurd omdat ik weinig anti- conceptie kon verdragen.
Helaas helpt dat alleen voor de vruchtbaarheid en bleven de menstruaties gewoon pijnlijk
MarliesV schreef:Voor de Aleve Feminax slikkers onder ons, zonde van je geld. Hier zit Naproxen in, dit is ook verkrijgbaar zonder de naam Aleve en is ongeveer een kwart van de prijs. Kijk maar eens goed op de verpakking, Aleve heeft in alle pijnstilling hetzelfde zitten, de Feminax is gelijk aan de pijnstilling voor nek/rug/spierpijn waar ze zo trots over doen.