Dit heb ik altijd gehouden maar nu is het de laatste tijd zo erg dat ik er eigenlijk dagelijks las van hem.
Nu heb ik misschien al niet de meest gunstige stand van benen voor het paardrijden.
Wegens dat ik een paar jaar terug veel last van mijn kniën had en daarvoor naar de fysio ben gegaan bleek dat nijn onderbeen (Scheenbeen) zegmaar naar buiten staat gedraaid, hierdoor werden mijn kniën ongelijk belast. Doordat mijn onderbenen dus enig sinds naar buiten staan gedraaid had ik vroeger enorme ''kapstokjes''. met lopen zet ik mijn voeten als het ware ook zo

Met rijden heb ik denk ik mijzelf er in getraind mijn voeten meer naar voren te houden voor zover dat gaat. Het valt i.i.g. niet meer op.
Maar nu is het zo dat wanneer ik bijvoorbeeld gereden heb, wat ik de afgelopen 2 weken al heb elke keer na het rijden wanneer ik er langer dan een halfuur op heb gezeten dat mijn benen enorm veel pijn doen. Zo erg dat lopen 's avonds gewoon echt enorm moeilijk gaat.
Ik heb echt vanalles geprobeerd, juist goed in beweging blijven voor zover dat lukt.
Laten rusten, benen rekken/strekken, tenen naar boven laten wijzen etc. tot nu toe nergens verschil in.
Ook magnesium tabletten etc. geprobeerd of dat misschien zou helpen geen verschil..
Heeft iemand misschien nog tips? Momenteel is het zo dat ik gewoon wakker blijf van de pijn tot het op een gegeven moment iets weg zakt dat ik in slaap van 9/10 keer wordt ik dan snachts alsnog op nieuw wakker van de pijn zegmaar. Dus alle tips zijn welkom..