Ik ben dus opzoek naar iemand die zich hier in herkent en misschien nog tips heeft o.i.d.? Of misschien een keer het zelfde heeft gehad?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
[***] schreef:Bedankt. Ik moet inderdaad denken aan iets, afleiding is altijd goed. En kiezen laten trekken.. ben blij dat ik dat (voorlopig) niet hoef te laten doen, ik hoor namelijk van sommige dat je dan helemaal gekraak hoor ect.
En een beetje een rare vraag, maar doen jullie altijd je ogen dicht of open bij de tandarts?Ik denk dat als ik ze dicht doe het fijner is, want dan zie ik niet waar die mee bezig is, of is dit raar?
[***] schreef:Bedankt. Ik moet inderdaad denken aan iets, afleiding is altijd goed. En kiezen laten trekken.. ben blij dat ik dat (voorlopig) niet hoef te laten doen, ik hoor namelijk van sommige dat je dan helemaal gekraak hoor ect.
En een beetje een rare vraag, maar doen jullie altijd je ogen dicht of open bij de tandarts?Ik denk dat als ik ze dicht doe het fijner is, want dan zie ik niet waar die mee bezig is, of is dit raar?
JoycexEnya schreef:[***] schreef:Bedankt. Ik moet inderdaad denken aan iets, afleiding is altijd goed. En kiezen laten trekken.. ben blij dat ik dat (voorlopig) niet hoef te laten doen, ik hoor namelijk van sommige dat je dan helemaal gekraak hoor ect.
Ik heb tanden moeten trekken en word ook bang gemaakt door een vriendin dat je het hoort kraken maar dat is helemaal niet zo. Je tand word namelijk getrokken uit je tandvlees en niet uit een bot ofzo
Ik heb me ogen met gaatjed altijd dicht met controle nooit.
[***] schreef:Bedankt voor alle reacties! Over een paar uurtjes ben ik aan de beurt, en ik ga maar hopen dat het zo snel mogelijk voorbij is, met de ogen dicht en de gedachten proberen ergens anders te houden.