best wel een genant topic maar heb een vraagje, voor mensen met ervaring met wratten( en de behandeling ertegen met wartner ).
ik heb dus al een erg lange tijd, weet niet hoelang prcies, wratten op mijn voet. daar heb ik buiten nagellak en een zalfcombinatie van de dokter (waarmee ik overigens gestopt ben) niks tegen gedaan. ik vind ze verschrikkelijk, maar een tijd later kreeg ik er een op mijn ringvinger. dacht dat het eelt was dus gewoon veel ingesñeerd en aan geprult, die is weg. nu heb ik er 1 best grote pal in het midden van de wijsvinger en aan de zijkant van de andere wijsvinger.
woon in een ander land maar heb de wartner handen-en voeten wrat verwijderaar meegomen, maar zitten nit genoeg schuimpies in om ook nde voeten meet te behandelen
heb de behandeling nu op mijn handen 2 dagen geleden gedaan.
de grootste wrat deed toch wel pijn, mijn hele arm trilde en ik dacht jeeewus, wed die even helemaal wit.
de andere wrat deed geen zeer, maar die handen ik minderlang op het busje gehouden, wed evengoed wel zit.
ik zie nog geen verandering, maar de wratten stinken wel , ja erg vies, maar dat deden ze ervoor nooit. loop altijd met een plakker erop of dergelijke. nu zou ik het kleinste wratje maar even opnieuw behandelen? normaal moet je twee weken wachten maar heb het gevoel dat ik de tweede niet goed behandelt heb..
(aanstippen bij de huisarts overigens ook niet)