wartner...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nanoukkie

wartner...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-15 16:08

hallo!
best wel een genant topic maar heb een vraagje, voor mensen met ervaring met wratten( en de behandeling ertegen met wartner ).
ik heb dus al een erg lange tijd, weet niet hoelang prcies, wratten op mijn voet. daar heb ik buiten nagellak en een zalfcombinatie van de dokter (waarmee ik overigens gestopt ben) niks tegen gedaan. ik vind ze verschrikkelijk, maar een tijd later kreeg ik er een op mijn ringvinger. dacht dat het eelt was dus gewoon veel ingesñeerd en aan geprult, die is weg. nu heb ik er 1 best grote pal in het midden van de wijsvinger en aan de zijkant van de andere wijsvinger.
woon in een ander land maar heb de wartner handen-en voeten wrat verwijderaar meegomen, maar zitten nit genoeg schuimpies in om ook nde voeten meet te behandelen
heb de behandeling nu op mijn handen 2 dagen geleden gedaan.
de grootste wrat deed toch wel pijn, mijn hele arm trilde en ik dacht jeeewus, wed die even helemaal wit.
de andere wrat deed geen zeer, maar die handen ik minderlang op het busje gehouden, wed evengoed wel zit.
ik zie nog geen verandering, maar de wratten stinken wel , ja erg vies, maar dat deden ze ervoor nooit. loop altijd met een plakker erop of dergelijke. nu zou ik het kleinste wratje maar even opnieuw behandelen? normaal moet je twee weken wachten maar heb het gevoel dat ik de tweede niet goed behandelt heb.. -O-

MerleSimone

Re: wartner...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:10

Kun je niet naar de (huis)arts daar? Niet dat je zo met een onderhuidse ontsteking zit ofzo..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:17

Mijn ervaring met Wartner is ronduit slecht, gewoon niet sterk genoeg. Derma Forte wrat weg , hielp vele malen beter dan het bevriezen bij de huisarts( na vijf keer kwam de wrat nog terug)
Voetwratten zijn vaak wat lastiger en ook pijnlijker om te bevriezen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:11

Je kan acliclovir zalf proberen. Koortslipcreme van de Kruidvat, helpt tegen herpesvirussen. Zodat je eigen lijf ze beter bestrijden kan.
Dik smeren 2 x per dag, eventueel met pleisters afdekken.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:14

Heeel vroeger gebruikt, denk aan 10-7 jaar terug, mijn ervaring toen is dat het niet werkte. Mijn wratjes gingen vanzelf weg uiteindelijk.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:25

Ik had er wel 50.
Niets hielp todat ik propolis (bijen spuug) probeerde. Binnen enkele weken alles weg *\o/*

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 20:18

Hier hele goede ervaringen met Thuja van Dr. Vogel, zowel als kind als volwassene (met voetwratten). Maar dat zal je misschien niet kunnen krijgen waar je nu zit.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 20:22

Warner werkte voor geen meter :n (aanstippen bij de huisarts overigens ook niet)

Ik kreeg van de apotheek salicylzuur/vaseline voor de wratten (ook in de winkel te koop, als eeltverwijderpleister bv, ook heel handig). Dat loste de huid als het ware op en daarmee de wrat. Pijnvrij en voor mij zeer effectief.

Dit dus:
http://www.apotheek.nl/medicijnen/salic ... mmelnagels

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 20:24

Ik heb een hele hardnekkige grote wrat gehad. Die heb ik keer op keer aan laten stippen. En echt GOED aanlaten stippen. Dat deed echt verdomd veel pijn, zo goed moet je hem aan laten stippen. En dat een paar keer. En hij is WEG!!!!!!!!1 Na JAAAAREN. :)
Wrattenspul uit de winkel deed niets.
OOh ik moet er wel bij zeggen dat ik hem zelf zo veel mogelijk uitgepulkt heb, en de huisarts hem daarna aangestipt heeft. Ging er een laag af, weer uitpulken en weer huisarts. Dat een paar keer herhaald, en wrat is weg :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 20:26

Ik had een poosje terug ook spontaan een wratje. Dat heb ik met een soort pennetje met een gel er in behandeld. Ik weet even niet meer hoe het heet, maar het werkt als een trein. Ik ga even zoeken voor je!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:20

Ik heb een wrat op mijn hand die ik weg probeer te krijgen.
Oregano etherische olie met aspirine hielp wel om m klein te krijfen, maar olie op en toen niet nieuw gekocht.
Wrat was in no time weer net zo groot, nu al 1.5 week met formule W bezig, maar dat helpt geen zier hier.
Nu zo'n stikstof bevriezings iets gekocht om m te bevriezen, hij zou er wit van moeten worden maar wrat was echt niet onder de indruk, bevriezen deed hij dus niet.
Daarna s'avonds gelijk formule W erop.

De dag er na heb ik er een stuk afgevijld en opnieuw bevriezen, dan niet 20 seconden maar misschien wel 10 minuten lang.
Ik heb wel een bevriezingsding met precisie punt, de overige huid raakt het dus niet.
Nu sloeg hij wel wit uit en bevroren. *\o/*
Daarna gelijk formule W erop gedaan voor de nacht.
De dag erna, vandaag dus heb ik hem weer mishandeld, formule W eraf gehaald en weer een paar minuten bevriezen en daarna formule W.
Nu is hij wit en wordt wat viezig, hij scheurt nu ook.

Conclusie van het verhaal: die zelfzorg middelen werken voor geen meter. :')
Mijn wrat was met enkel bevriezen met adviestijd hooguit iets geirriteerd wat na een uur weg was, nou daar gaat echt geen blaar o.i.d. van komen.
Langdurig mishandelen werkt dus het beste hier.
Dat bevriezen bij de huisarts is op -150, dit -50 schijnt.
Daarom heb ik dit er ook zo lang op gedaan, anders werkt dat never nooit niet.