Dus vandaar de vraag op Bokt

Ik ben op 21 april het gips in gegaan vanwege een Jones fractuur (een breuk in het buitenste middenvoetsbeentje). In eerste instantie in half open gips met gipsverband omdat ik nog naar huis moest vliegen, ik zat namelijk in Griekenland.
Dat gips was niet erg stabiel aangelegd en liet dan ook snel los. Ik ben op zaterdag thuis gekomen en op de vrijdag erna hebben ze er toch maar ene extra verband omheen gelegd om de boel bij elkaar te houden. De dinsdag erna had ik een afspraak met de chirurg en is er nieuw gips omheen gegaan.
Dit nieuwe gips zat een stuk strakker en als ik maar een paar minuten mijn voet naar beneden deed, werden mijn tenen paars. Dat was volgens het ziekenhuis heel normaal, voet omhoog en het verdwijnt vanzelf. Dit was na 3 weken nog steeds zo. Ik heb een aantal keer het ziekenhuis gebeld, ook omdat ik pijn had en het gips zelf te strak vond zitten. Maar ik moest niet zeuren, het ging wel over.
De laatste week werd het gelukkig wat minder, maar soms wist ik echt niet meer hoe ik mijn been neer moest leggen om het gips van mijn voet te houden zeg maar.
Ook had ik continu pijn op de plek van de breuk. Omdat het een moeilijke fractuur schijnt te zijn, was ik al bang dat het niet goed aan het genezen was. Dat aangekaart toen ik voor controle moest. Op de foto was de breuk echter al niet meer te zien. Maar ja, de pijn was er wel. Ik had toen de keuze: of nog 2 weken gips of een paar dagen aankijken zonder en dan kon er altijd nog gips onder. Want misschien waren het toch wel drukplekken en heeft het gips te strak gezeten.
Ik heb voor het laatste gekozen. Ondanks dat ik er nog steeds niet op kon staan van de pijn.
Gelukkig trok de ergste pijn met een paar dagen weg. Ruime schoenen aan en het ging aardig, maar het liefst liep ik op blote voeten.
Nu 2 maanden later kan ik nog steeds niet alle schoenen aan, op ongelijke ondergrond lopen en lang lopen en is de pijn echt heel vervelend. Niet heel veel pijn, maar zeurend, vervelend. Alsof er continu iemand met een vinger op een blauw plek duwt. Het is echt een opluchting om mijn schoenen uit te doen na een werkdag. En dan heb ik echt geen hele smalle schoenen aan.
De pijn zit niet echt op de breuk, maar vooral links op mijn wreef, wel iets ter hoogte van de breuk en achter mijn kleine teentje.
Het gips is er 2 juni af gegaan, dus ik had toch wel gehoopt dat het over zou zijn.
Iemand ervaring met drukplekken van gips?