En dat heb ik continu , heb al een thaise masaage gehad gevolg alle gevoelige plekken doen zeer maar het tintelen is niet gestopt en ik voel het continu. Vermoedelijk komt het door het ondersteunen van mn telefoon. de dokter zegt tis je zenuw de masseuze zegt het is je spier en je bloedtoevoer. Morgen in elk geval mn fysio ook nog even bellen. tis nu anderhalve week. Zucht
Ondersteunen van je telefoon lijkt waarschijnlijk ja. Ik zou me er niet te druk om maken en het proberen wat rust te geven, probeer even niet teveel te doen met je handen en je telefoon anders vast te houden. Een tinteling is in elk geval niet iets waar je je zomaar zorgen om hoeft te maken, het is hooguit erg vervelend. T kan overigens best even duren voor overbelasting bijtrekt.
eilleen333
Geplaatst: 03-08-15 01:58
Ik heb dat alleen als ik te lang met mijn mobiel ligt te spelen in bed. Dan lig ik op mijn rug, telefoon voor m'n gezicht natuurlijk en mijn ellebogen vrij ver gebogen. Dat doe ik dan dus te lang, en dan krijg ik in beide handen ook die tinteling. Mij lijkt het een zenuw die een beetje knel komt, maar bloedtoevoer zou ook goed kunnen. Ik weet het niet. Hoop dat ze je kunnen helpen. Het is wel erg vervelend.
Is het hetzelfde gevoel dat je hebt als je je 'telefoonbotje' in je elleboog stoot? Dan heb je ook tintelingen in je pink en gedeeltelijk in je ringvinger.
Ik heb dat ook gehad en bij mij was t een nekhernia. Is wel weer over gegaan gelukkig uiteindelijk. Verkeerde houding had er bij mij veel mee te maken. Beterschap in elk geval!
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 03-08-15 08:39
ohjajoh6 schreef:
Carpaal tunnel syndroom begon anders precies zo bij mij: net of je op je hand had geslapen alleen ging het tintelende gevoel niet meer over.
Bedenk me net.. Bij mij zijn het overigens mijn ring- en middelvinger. Tintelend en soms zelfs 'dood' gevoel in de topjes. Het dode gevoel deed mij denken aan het (gebrek aan) gevoel wat ik had rondom de wond van mijn keizersnede. Wat daar veroorzaakt werd doordat er natuurlijk ook zenuwen waren doorgesneden. Nu 2,5 jaar na dato overigens geen last meer van