Negatieve test en toch zwanger? (extreem moe)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gucci_

Negatieve test en toch zwanger? (extreem moe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-15 17:24

Ik ben al een paar weken erg vermoeid bijna de hele dag. Vaak alleen 's avonds wel een beetje energie en ga dan een eind fietsen. Al fietsen oude mensen van boven de 70 mij gewoon voorbij :P
Tot ong 3 weken geleden voelde ik mij nog wat fitter, toen ging ik nog vaak paardrijden. Nu heb daar echt geen zin meer in/geen energie meer voor. Slaap elke dag van 01.00 tot 11.00 wordt ik wakker. Als ik de wekker zet om 9 uur, voel ik mij nog vaak moe. en val dan meteen weer in slaap..Vorige week nog een paar keer 's middags extra geslapen van 15u tot 18u, ook dit hielp niet.
Ik ben momenteel bezig met autorijlessen en veel dingen gaan fout, 2 keer bijna door rood gereden en niet voorrang verlenen aan mensen van rechts. Ik heb dit allemaal geleerd en mijn theorie had ik in een keer gehaald. En weet alle regels heus wel, maar het is gewoon sufheid.
Laatste tijd vergeet ik veel dingen, zo wist ik niet meer waar ik de oplader van mijn telefoon had liggen, alles doorzocht en een woedeaanval gehad. Heb last van erge stemmingswisselingen en kan heftig reageren. Emoties niet goed onder controle dus. Voel me vaak duizelig en licht in mijn hoofd.
Moet vaker plassen dan normaal en soms wat pijn in mijn onderrug, ik heb het gevoel dat ik zwanger ben... Begin juni had ik na het paardrijden wat roze/bruinig bloed in mijn onderbroek en 's avonds last van krampen in mijn buik. Ook woog ik ong 3 weken geleden nog 49 kg, nu 50/51 kg.

Doordat ik in mei op kamers ben gegaan, ben ik vaak de pil vergeten. Ook stop ik soms wel 12 dagen met de pil in de stopweek. Zo ook in mei, ook 12 dagen later begonnen ipv 7... Tussendoor ben ik het een paar keer vergeten. Ik slik de pil nu nog gewoon en tijdens de stopweken bloed ik ong 2 tot 3 dagen. Ik heb het in mei en juni een paar keer onveilig gedaan...
Maar nu komt het, ik heb vorige week een zwangerschapstest gedaan en daar kwam uit dat ik niet zwanger was. Ik heb wel bijna alle symptomen en mijn gevoel zegt het.
Ik ben nu een paar weken bij mijn ouders en die huisarts waar ik bij zit nu zei dat ik dan niet meer naar mijn oude huisarts kon (in het dorp van mijn ouders). Het liefst zou ik maandag meteen heen gaan, zodat ik weet waar ik aan toe ben...
Laatst bijgewerkt door Gucci_ op 01-08-15 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Re: Negatieve test en toch zwanger? (extreem moe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:26

Het kan natuurlijk zo zijn dat je de test te vroeg gedaan hebt. Over een week of 2 nog een keertje herhalen misschien?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:27

Mag ik vragen hoe oud je bent?
Ik zou snel nog een zwangerschapstest halen en nog een keer checken. Anders zo snel mogelijk langs de huisarts gaan :)

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:28

Nog een test doen, Clearblue.
En anders maandag naar "een" huisarts!

Anoniem

Alleen de huisarts kan je zekerheid bieden. Door middel van een bloedtest, kunnen ze gelijk andere dingen tjecken, die dezelfde klachten kunnen veroorzaken.
Of over een week of twee nog eens een zwangerschaptest doen. Maar dan zit je nog wel lang in spanning.

Succes
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-08-15 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

zonnebloem18

Het gebeurt niet zo vaak, maar ik heb weleens gehoord dat iemand wel zwanger was maar dat uit de reguliere urinetesten niet bleek, maar pas bij bloedonderzoek via de huisarts.
Mocht je niet zwanger zijn zou ik je wel adviseren om op zoek te gaan naar een manier van anticonceptie die je niet kan vergeten of iets strikter te denken om je anticonceptie.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:29

En mocht er dan niks aan de hand zijn, lijkt het mij handig om beter om te gaan met je pil of een prikpil oid te gaan vragen bij je huisarts. Want zo heeft de pil natuurlijk 0,0 effect en kun je hem net zo goed niet slikken.

Overigens denk ook eens aan Pfeiffer oid.

JoellaLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:30

Waarom zou je niet naar je oude huisarts mogen kwam meteen in mij op ?

Had hij daar een goeie reden voor ?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:32

Wow, hoe kun je zo laks zijn om gerust de pil te vergeten en wel gewoon onveilige seks te hebben.... Onbegrijpelijk.

Anyway, als je zekerheid wil moet je langs de huisarts.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-15 17:33

JoellaLoves schreef:

Nee, dat zei de nieuwe huisarts, dat ik dan moet betalen ofzo als ik client ben bij 2 huisartsen

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:36

Ben je overtijd?
Loop even naar de huiarts en laat bloed prikken.

JoellaLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:38

Gucci_ schreef:
JoellaLoves schreef:

Nee, dat zei de nieuwe huisarts, dat ik dan moet betalen ofzo als ik client ben bij 2 huisartsen

Ow ! Ja dat is wel begrijpelijk. Wel moeilijk dit.. Kan je daarvoor niet iets regelen met bijvoorbeeld verzekering ? Is toch te gek voor woorden dat je niet bij de huisarts kan waar jij je beter voeld? :)

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:39

Maak zo snel mogelijk een afspraak bij je huisarts die kan ook meteen anderen dingen uitsluiten. en ik zou als ik jou was verstandiger met je pil omgaan of met de huisarts een anderen vormen van anticonceptie bespreken die je niet zo snel vergeet. maar als je zwanger bent is het daar voor nu al telaat voor. en is het iets om over na te denken voor na de zwangerschap.
Sterkte en succes met alles

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:40

Goof schreef:
Wow, hoe kun je zo laks zijn om gerust de pil te vergeten en wel gewoon onveilige seks te hebben.... Onbegrijpelijk.

Anyway, als je zekerheid wil moet je langs de huisarts.

Mijn gedachte. Moet je wel heel veel geluk hebben wil je dat dat goed blijft gaan. Snap niet hoe je zo laks kunt zijn...
Denk dat je gewoon opnieuw moet testen of even langs de huisarts.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:43

Het klinkt mij eerder als pfeiffer in de oren dan een zwangerschap. Hoewel je dat laatste met 1 negatieve test ook niet direct uit kunt sluiten natuurlijk. Huisarts is de enige die je duidelijkheid kan bieden in elk geval

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-15 17:53

Ik voel mij wel beter bij mijn nieuwe huisarts, maar ik ga over 2 weken pas weer terug daarheen. Mijn oude huisarts zit hier vlakbij om de hoek. Als ik daar maandag meteen heen zou kunnen, heb ik in ieder geval zekerheid. Maar ik weet niet hoe duur zo'n bezoek is?
Ik moest wel eens vaker naar een andere ha, omdat die van mij op vakantie was en toen hoefde ik ook niet zelf te betalen... vind het een beetje raar.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:55

Ik heb het ook wel eens gehad, borsten die pijn deden, ijzersmaak in mijn mond (net alsof ik een bit in had :+ ) Kramp, pijn in me rug, ik was toen gelukkig niet zwanger.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 18:11

Tja, je bent 22 en woont net op jezelf. En lekker laks. Ik weet niet hoe ver het weg is maar neem de trein en ga naar je eigen huisarts. Je hebt het nu over de kosten van je oude huisarts, als die er zijn en je kunt dat niet betalen dan zou ik helemaal snel naar je nieuwe arts gaan want dan heb je ook geen geld om een kind te krijgen.
Klinkt misschien hard maar in deze tijd ongewenst zwanger raken, sorry , ik vind het echt dom.
Buiten dat, heb je een vriend en zo niet wanneer had je seks, dan kun je misschien nagaan of je zwanger bent en van wie.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 18:17

Je kunt gewoon naar je oude huisarts, alleen moet je het bedrag wel voorschieten. Je krijgt dan een rekening mee die je bij de zorgverzekering kunt declareren.Voor alleen controle zijn die bedragen meestal niet zo vreselijk hoog. Sterkte!

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 18:18

Naar de huisarts gaan.
En vooral niet denken, dat je alle kwaaltjes hebt, want zodra je er te veel over na gaat denken voel je kwaaltjes die er helemaal niet zijn.

Ik ben momenteel 30 weken zwanger (zeer gewenst en bewust overigens) en heb nooit ergens last van gehad of welk kwaaltje dan ook gemerkt, dus al die kwaaltjes zeggen ook helemaal niets.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 18:25

Mijn moeder heeft toen ze zwanger was van mij 8! testen tussen de 2 en 8 weken zwangerschap en deze zeiden telkens negatief!, toen naar de huisarts gegaan en waarachtig ik zat in haar buik :P

Wat ik wil zeggen is dat het weldegelijk kan voorkomen dat je valse negatieve uitslagen krijgt en dat naar de huisarts gaan nu het verstandigste is in mijn ogen.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 18:26

Stop eens allemaal met haar dom te noemen en het onbegrijpelijk te noemen hoe laks ze was. Ik neem aan dat iedereen die dit leest dat vindt en dat TS dat zelf ook wel snapt.

Ik weet niet wat je van plan bent te doen mocht je zwanger zijn maar als je abortus overweegt dan is het beter als je er zo snel mogelijk bij bent. Dus geld moet geen reden zijn om dat uit te stellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 18:26

Je symptomen passen ook nog bij andere zaken hoor, het kan even goed iets hormonaal, iets viraal of iets bacterieel zijn. Sommige symptomen komen ook overeen met een ontregelde bloedsuiker. Het is in ieder geval zo dat wij hier op bokt van achter de pc geen diagnose kunnen stellen. Ga gewoon zo snel mogelijk naar de dokter.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 18:28

Je kan ook een SOA hebben, helaas. Ga naar de huisarts, doe een zwangerschapstest en een SOA test en laat het een wijze les voor je zijn.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 18:45

Ook ik raad je aan om maandag naar de dokter te gaan. Je zou de rekening ook in kunnen dienen bij je zorgverzekering, wellicht betalen zij je het bedrag terug.
Het kan zwangerschap zijn maar net zo goed iets anders.