Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar na de zomer vakantie wil ik het weer oppakken. Het is inderdaad veel zelfstandig sporten maar de groeps lessen die je kunt volgen lijken mij wel erg goed met een goede begeleiding. De apparaten zelf vind ik helemaal geweldig, Ik zelf zit bij de basic fit in Emmen en daar hebben ze groeps lessen met een echte begeleider en ook virtuele groeps lessen die ook erg goed zijn. Ik stap na de zomer over naar Groningen, maar dan is het nog kiezen welke van de 3 is het fijnst.
)
zijn tot nu toe wel positief!
Ik had er bij mijn vorige sportschool jaren geleden (was een hele kleine sportschool in een dorp) altijd juist last van steeds het idee te hebben dat er ontzettend op me werd gelet door de instructeurs.
(was goed bedoeld maar ik kan daar niet tegen)
Gelukkig zitten er verder geen addertjes onder het gras.
).Dannon schreef:Lid geweest van Basic Fit, op een gegeven moment weer gestopt, geen enkel probleem gehad met de opzegging (wat ik altijd fijn vind, voelt altijd als het risico).
En sinds dit jaar weer lid. Bevalt mij goed daar; niemand die je ergens op aan kijkt, ook niet als je eens een tijdje niet komt xD En de apparatuur is gewoon goed. Ben vooral een fan van de roeimachines daar.
Maarja, misschien hebben ze zich daar ondertussen in verbeterd.
Banjer schreef:Geen ervaring met basic fit, maar wil je evenrueel wel een andere sportschool aanraden: Fit 4 Free aan de Atoomweg
nouja, lijkt me geen probleem verder.

Over het algemeen meer dan genoeg apparaten en het is er schoon!
Vind een tv wel fijn anders duurt het allemaal zo lang en is het saai. Maar verschilt dus wel per locatie. Ik zag iemand war zeggen over een hangslot meenemen. Gelukkig hebben wij wel gewoon lockers, moet 20 cent in en krijg je terug. Maar hoe was het? Denk je dat het wat voor jou is?