waterwratjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

yileh

waterwratjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 17:37

Hoii!!
Ik heb erg veel last van waterwratjes, in me nek en op me gezicht. Ik kwam er ook achter dat ik er 2 aan de rand van mij lip heb |(
Het ziet er erg stom uit. Dus mijn vraag... Heeft iemand DE tip tegen waterwratjes. Ik heb alles al geprobeerd :(
Ik ben trouwens een meisje van 13 jaar
groet

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 17:42

Wat heb je al geprobeerd?

Je kunt naar de huisarts voor behandeling (meestal met stikstof) of het kan aangestipt worden met een of ander goedje, zuur dacht ik? Geen idee of dat vrij te verkrijgen is bij de drogist of dat het op recept moet. Even bij de apotheek vragen?

yileh

Re: waterwratjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 17:44

Klopt, we hebben mijn huisarts al gebeld maar die willen alleen spoedeisende hulp doen tot de vakantie over is, en aan gezien die net begonnen is, en ik weet hoe snel waterwratten groeien, ik er liever zo snel mogelijk mee begin. Maar bedankt! Ik zal me moeder wel even voorstellen om naar de apotheek te gaan.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 17:56

jille12 schreef:
Klopt, we hebben mijn huisarts al gebeld maar die willen alleen spoedeisende hulp doen tot de vakantie over is, en aan gezien die net begonnen is, en ik weet hoe snel waterwratten groeien, ik er liever zo snel mogelijk mee begin. Maar bedankt! Ik zal me moeder wel even voorstellen om naar de apotheek te gaan.

Vreemd, ik ben gewend dat huisartsen wel vervangen worden! Er is dus geen vervanger? Is het in NL trouwens of kom je uit België?

Apotheek inderdaad en anders een vervangend HA zoeken :j Succes!

yileh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 18:14

Ik woon gewoon in NL, ik vind het zelf ook erg raar. Zo werken ze ook niet meer na 16;00 (alleen spoedeisende hulp) We gaan morgen langs de apotheek :)

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 19:13

Formule W, al weet ik niet zeker of dat ook voor water wratjes is. Dat kan de apotheek wel zeggen! :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 06:36

Dé tip: betadine scrub. Wel de scrub! 2 keer daags aanstippen met een wattenstaafje.
Mijn zoon zat flink onder, een maandje aanstippen en alle waterwratjes waren helemaal weg.

Probleem is alleen dat op dit moment de betadine scrub al zo'n 5 maanden niet geleverd wordt door de producent. Maar wie weet heb je in je (paarden)kast nog een flacon staan.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 06:43

Plus smeren met acliclovir koortslipcreme!
Daarnaast kun je een pedicure zoeken die met de cryo-pen bevriest.