Vandaag me paard verhuisd . Hij vind de trailer nog spannend . Hij stond er in en wou de paniek haken met kettingen vast maken aan ze halster maar hoe ik het voor elkaar kreeg er zat een ketting om me onder arm gedraaid me paard schrok ergens van en begon te trekken . Gevolg me hele arm afgemeld tussen de ketting . Gelukkig kreeg ik de paniek haak los . Maar me arm is behoorlijk blauw en paars van de blauwe plekken . En hij begint nu ook erg pijn te doen in pols en schouder .
Corelli
Geplaatst: 28-07-15 17:38
Dat klinkt naar, je zult wel flink geschrokken zijn Heb je nog pijn ? Wilde je nog wat vragen of het alleen met ons delen?
tiwi1969
Geplaatst: 28-07-15 17:40
Dat klinkt pijnlijk, heb je je arm goed gekoeld met ijs? Wel even een handdoek eromheen, wat voor ijs je pakt maakt niet zoveel uit,desnoods een pak spinazie.
Verder even bellen met de huisartsenpost en overleggen of het zinvol is om even langs te gaan.
Ja me vraag was eigenlijk zo laten of na de huisarts ? Ik denk dat het gewoon pijn doet van de afknelling en de blauwe plek . En dat het met paar dagen beter gaat . Maar weet niet hoe dat zit met afknellen er heeft best wat drukknop gestaan
Bij afknelling altijd even laten nakijken door een arts.
Corelli
Geplaatst: 28-07-15 17:58
Eens met bovenstaande Even overleggen met de HA post en goed koelen. Heb je misschien arnica zalf of druppels in huis? Deze helpen goed bij kneuzingen etc Is gewoon bij Kruidvat, etos etc. te koop, mocht je het willen aanschaffen Beterschap!
Huisartsen post gebeld . Ik kan me arm nog bewegen en verga niet van de pijn . Dus even aan kijken als vrijdag niet beter is even langs de huisarts . Ik heb geen zalf geloof ik zal zo eens in me kastje kijken . Heb voor me paarden meer zalfjes en rotzooi als voor ons zelf hahahaha
Traumeel gel of arnica zal helpt wel tegen de blauwe verkleuring. Verder lekker koelen. Ik denk dat je gewrichtsbanden en spieren even een opdonder hebben gehad. Rustig aan doen met die arm maar wel ermee blijven bewegen, zodat het niet stijf word.
Kijk uit met zalven op een verse kneuzing, Arnica gel is een van de weinige dingen die wel kunnen. Veel zalven verwarmen en maken daar door de inwendige bloeding groter als je die binnen 24 uur na de kneuzing opsmeert.