Original Mane 'n Tail shampoo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Appaloosa9

Original Mane 'n Tail shampoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 13:47

Hallo Iedereen,

Ik zat is te kijken op google tot dat ik dit vond
Mane 'n Tail shampoo voor jezelf alleen ook voor het paard uhh dacht ik :D

Het product is te koop in supermarkten in de VS maar er is ook een Nederlandse site waar je het kan kopen.
Het zijn officieel producten voor het paard, maar er kwamen vergelijkbare resultaten toen paardeneigenaren en trimmers het ook gingen gebruiken. Sindsdien gebruiken mensen het ook en is er een hele verzorgingslijn uitgebracht met shampoo, conditioner en styling cream.
Het merk Mane 'n Tail is het merk geworden van Top modellen en filmsterren zoals Jennifer Aniston, Sarah Jessica Parker en Kim Kardashian.
Ik heb veel video's gezien op Youtube over het product, ze zeggen dat je haar er langer van groeit, het voller en sterker wordt.

Hier een de webshop van Nederland met info, http://www.manentailshop.nl/index.php?route=common/home

Aangezien er niet veel over te vinden is in Nederland dacht ik een topic aan te maken of bokkers het hier kennen, of het zelf gebruiken ?
Ik ben benieuwd of iemand dit gebruikt en of het ook echt werkt :)

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 14:02

Hier in Canada is het idd gewoon in de supermarkt te koop :)

Ik gebruik het alleen voor mijn paarden omdat het toch vrij duur is. Heb het wel eens gebruikt voor mezelf toen ik niets anders had.. Fijn spul :j

_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 14:06

Geen ervaring met de shampoo helaas, maar ik heb wel een tijdje terug 2 flessen anti-klit gekocht (voor het paard) en was er zeer tevreden over. Mooie zachte staart en lang klit vrij. Heb ze nog niet in de buurt gevonden, dus na de 2 flessen een andere gekocht, dus kan eigenlijk niks zeggen of het er ook van groeit

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:11

ED -> MWS