De editie van dit jaar is net afgelopen dat betekent uitkijken naar volgend jaar.
Je bent verzekerd van een startbewijs als je aan een van de volgende punten voldoet,
◾Deelnemers die in de jaren 2010 tot en met 2015 de Vierdaagse tenminste vier keer met succes hebben gelopen;
◾Deelnemers geboren in 1999 en 2000 moeten in de jaren 2010 tot en met 2015 de Vierdaagse tenminste drie keer met succes hebben gelopen;
◾Burgergroepen die in de genoemde periode minimaal vier keer als groep hebben deelgenomen aan de Vierdaagse;
◾Deelnemers die in 2016 de leeftijd van 12, 13, 14 of 15 jaar bereiken (geboren in 2001-2002-2003-2004);
◾Debutanten die in 2016 inschrijven via het training- en begeleidingsprogramma Via Vierdaagse.
Voldoe je hier niet aan dan volgt er een loting.
Hoe vaker je succesvol de 4 daagse hebt volbracht hoe groter de kans op deelname.
Volgend jaar mogen er meer mensen meelopen.
Het aantal hebben ze op 50,000 gezet.
Zijn er meer dan 50,000 die meedoen dan gaan ze loten.
Ik ga een poging doen om volgend jaar mee te doen.
Momenteel heb ik de 4daagse maar een keer mogen meemaken dus loten moet ik zoiezo.
Als ik uitgeloot wordt ga ik er alsnog heen maar dan als vrijwilliger en eens kijken of heumensoord een optie is

Wie voelt het nu alweer kriebelen om te lopen volgend jaar ?
Hoe vaak heb je gelopen en moet je loten of mag je meedoen.
Nog nooit gelopen kies je dan om je in te schrijven via via vierdaagse of gok je het op een loting.
Ik kan niet wachten de sfeer is altijd geweldig en dit jaar heb ik ontzettend genoten ookal liep ik niet mee wegens een operatie.
Meld je in het topic dan kunnen we alvast gezellig kletsen.
En aftellen tot de editie in 2016 natuurlijk