We zijn aan het begin gestard en hebben iedere boom uitgebreid bekeken maar niks bied de uitkomst waar we naar opzoek zijn.
Inmiddels 4 jaar loop ik rond met een onverklaarbare pijn. Niemand kan het plaatsen wat het is. Misschien dat hier een bokker zich herkent of een idee heeft?
4 jaar geleden begon de pijn in mijn knieën, mijn rechterknie voornamelijk. In de eerste instantie zou dat logisch zijn gezien mijn moeder ook hele slechte knieën heeft. Alleen dit was anders, het voeld (e) alsof er 10 kilo lood aan vast zat en alsof er iemand met een mes in aan het steken was. Naar de dokter geweest antibiotica gehaald maar dat hielp niet. Er is toen een foto gemaakt maar daar was niks op te zien dus de enige oplossing was pijnstilling. Nou dat was ook wat als je 9 bent

na 2 jaar begon de pijn zich te verspreiden naar mijn rug,nek,bekken en hoofd voornamelijk. Waardoor dat kwam? Geen idee misschien door geschoten van mijn knieën o.i.d.
ik kon nauwelijks meer wat en daardoor ben ik redelijk afgevallen (lees ik woog 41,5 kilo en was toen 11) hierdoor verdwenen ook spieren. Het gevolg hierop was dat ik het gevoel kreeg dat mijn botten over elkaar aan het schuren waren. Dat was dus ook niks. Dus toch maar weer voorzichtig gaan opbouwen etc.
uiteindelijk een tussen weg gevonden waarmee ik kon leven. Toen ik 12 was begon ik moe te woorden, van een mijn hand uitsteken naar het lichtknopje voelde alsof ik een halve marathon had gelopen. Dus hup naar de dokter bloed prikken op alles maar geen uitkomst. Daarop zijn we naar de fisio geweest maar dat heeft meer kwaad gemaakt dan dan het geholpen heeft.. op een gegeven moment had ik af en toe het gevoel dat ik in vuur stond zo brande het.
maar ja dan moet je na de zomer naar de middelbare en kan je niet even een dagje/midddagje thuis blijven omdat je je echt niet goedvoelde dus aan de pijnstillers gegaan maar daar ben ik snel mee gestopt gezien de bijwerking

Ik deed nog half mee met Gym etc. Halverwege jaar 2 (afgelopen jaar) had ik een instorting. Ik kon niks meer als ik een broodje at moest ik 3 uur plat liggen/slapen om bij te komen. Dus ik ben de auto ingerold en naar de dokter gegaan weer bloedgeprikt en weeer onderzoek gedaan maar niks kwam eruit. Een klein half jaartje ook intensief onderzoek gedaan in het zkh maar niks kwam er uit.
Dus wat nu? Wie kan ons verhelpen? Wordt er wel een beetje moedeloos van om eerlijk te zijn.
reactie als "het zit tussen je oren" "je stelt je aan" etc,wil ik liever niet horen