Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SpeechLess schreef:Zul je net zien, heb je een fijne shampoo gevonden, gooien ze hem uit het assortimentIk gebruikte Yes To Tomatoes, maar deze is dus helaas niet meer te verkrijgen. De andere shampoos uit het yes to assortiment zijn niet echt voor mijn haartype (alleen voor gekleurd, rossig en normaal tot droog). De wortel heb ik eerder wel eens gehad, maar die vond ik niet zo fijn. Nu ben ik dus op zoek naar een andere shampoo. Wie heeft er goede tips voor een (semi-) natuurlijke shampoo voor haar dat snel vet wordt?
Angelaa2 schreef:Ik gebruikte altijd andrelon, tot ik het zat was en toen ben ik overgestapt op Yes to carrots. Helaas krijg ik daar snel vet haar van en ben ik na een tijd overgestapt op de tuinen eigen merk shampoo met zeezout. Nu doet het weinig voor mijn haar en heb ik vanmiddag advies gevraagd en de verkoopster raadde mij Himalaya shampoo aan of Hair wonder. Nu trok die laatste mij erg aan en heb ik die meegenomen om te proberen. Kan er helaas nog niet erg veel over zeggen maar hij schuimt goed en ruikt lekker
http://www.detuinen.nl/hennaplus-hairwo ... ampoo.html
lieveli schreef:Bij de V&D is 'ie nog gewoon te koop. En goedkoper dan bij de Tuinen.