Bruine kleurenspoeling ?- blond naar bruin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paardenstuff

Bruine kleurenspoeling ?- blond naar bruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 13:49

Heei, ik wil me haar bruin gaan verven maar wil eerst weten hoe het eruit ziet dus zoek ik spoeling van 8wasbeurten of 23 ( liever 8 ) weet iemand waar die te halen zijn , bij de etos en kruidvat zienik alleen karatiene iets? En permanent , zo wil ik die spoeling meenemen naar de kapper en die daar gebruiken , want als ik het door een kapper laat doen met hun eigen verf heb ik gehoord dat het altijd iets met verf is waardoor het langer blijft zitten

Ps: heeft iemand ervaring hiermee of van blond naar bruin/bruin naar blond en heb je fotos ? Ben wel benieuwd ;)

Pluttersput

Re: Bruine kleurenspoeling ?- blond naar bruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 13:59

Ik heb het van blond naar bruin willen verven.. Slecht idee.
Mijn advies, laat het bij de kapper doen. Bruin kan uit verschillende soorten kleurstoffen bevatten, waardoor blond soms in een andere kleur uitslaat. Bij mij werd het groen...

paardenstuff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 14:16

Pluttersput schreef:
Ik heb het van blond naar bruin willen verven.. Slecht idee.
Mijn advies, laat het bij de kapper doen. Bruin kan uit verschillende soorten kleurstoffen bevatten, waardoor blond soms in een andere kleur uitslaat. Bij mij werd het groen...

Ja ik ben ook van plan het bij de kapper te doen maar dat ik de speoling meeneem want alle verf/spoeling die ze daar hebben bevat dus ja verf waardoor het er niet na 20 wasbeurten uitgaat / had je spoeling ?

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 14:18

Als je nu al naar je kapper gaat met de vraag kunnen ze het ook voor je bestellen. Ieder geval dat doet de kapper hier op dorp als ik weer eens wat gek wil.

Moet soms alleen even wachten wanneer ze weer een levering krijgen, voordat ik kan kleuren

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 14:18

Ik denk dat de kapper alleen zijn eigen producten wil gebruiken hoor.. Die gebruiken ook kwaliteitsproducten ipv pakjes van de drogist. Volgens mij kun je wel een spoeling doen bij de kapper hoor. Ik zou het gewoon even navragen.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 14:20

Heb het zelf ook van blond naar bruin geverfd, dat was niet mijn beste idee en het er spijt van!

Als advies zou ik het door de kapper laten doen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 14:25

Ik ben zelf blond en heb het over de laatste 12 jaar regelmatig wel 'ns bruin geverfd.
Bij mij heeft het vaak de neiging om iets je roder uit te vallen dan op de verpakking staat. Dus ik kies dan vaak een tint uit met zo min mogelijk "rood" erin.

Permanente kleuring is er bij mij na een week of 4 eigenlijk altijd weer helemaal uit.
Maakt niet uit welk merk ik pak (wel altijd A-merken voor de consument, schwarzkopf, etc.)

Maar ieder type haar reageert weer anders natuurlijk.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 17:31