Knie verdraaid, morgen op vakantie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Knie verdraaid, morgen op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:32

Ja echt weer zo typisch dit -O-
Ik werk bij een strandtent en was gisteravond bezig met opruimen, ik gooide iets in de wasmand, wilde weglopen maar was iets vergeten waardoor ik snel een vage beweging maakte met mijn been.

Het leek erop dat ik mijn knie heb verdraaid want ik kon al gauw mn been niet meer pijnloos 'goed' strekken. Dan ontstaat er een zeurige pijn. Te lang in 1 houding houden lukt ook niet en op die knie leunen gaat ook niet pijnloos.

Nu ga ik morgen voor een weekje naar Kroatië. Vriendlief en ik waren van plan om er een lekkere cultuursnuif vakantie van te maken (met dus veel lopen!). Nu doet het lopen zelf niet eens echt zeer eigenlijk.

Ik heb vanochtend meteen lopen smeren met een spier- en gewrichtsgel en ben het nu aan het koelen met ijs. Daarnaast heb ik ook wat pijnstillers genomen (ibuprofen).

Wie o wie weet wat ik nog meer kan doen hiertegen? Ik baal er zoooo erg van.. -O-

cruesli

Re: Knie verdraaid, morgen op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:35

'wat' pijnstillers nemen schiet niet op. Kan je beter een pijnspiegel opbouwen en 4x daags 2 paracetamol innemen, evt diclofenac / naproxen erbij als dat niet genoeg helpt.
Verder zou ik vandaag rust houden, pootje hoog en op je kont zitten (en iemand anders dus maar laten inpakken, lekker delegeren ;) ). Evt een knie band kopen bij apotheek? Misschien geeft dat wat steun?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:37

Koffertje al zittend met moeders ingepakt. Rust houden vandaag gaat hem waarschijnlijk niet worden omdat ik rond het diner moet werken op het strand.. Ik zit nu wel even op bed met ijs op mn knie.

Knieband bij de apotheek halen is een goed idee!

mayadeby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:50

Als je terug bent en nog pijn hebt, even naar de dokter gaan. Ik kon mijn knie niet meer strekken na een verdraaiing en mijn meniscus zat zodanig gescheurd dat het mijn knie blokkeerde

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:53

Probeer of je nog bij een fysio langs kunt vandaag. Wellicht dat die nog iets met tape kan doen om het steun te geven. Ook voor tips voor wat je wel en niet kunt doen.
sterkte en alvast veel plezier