Ontstoken achillespees?

Moderators: Dani, Leo, Muurp, Berdien, Hanmar, Murthul, Warboel

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kimonoo

Ontstoken achillespees?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-15 11:19

Zaterdag ben ik uit geweest op waarschijnlijk iets te hoge hakken. Nu kan ik nauwelijks meer lopen en word ik 's nachts wakker van de pijn. Is er misschien iemand die dit ook ooit heeft gehad? Ik vraag me af of ik hiervoor naar de dokter moet of dat het vanzelf over gaat? Voel me namelijk altijd een beetje een aansteller als ik bij de dokter zit. :o
Verder zijn tips welkom want heb morgen mijn diploma uitreiking en ben bang dat ik het podium op moet kruipen :+

- she’s scared to get close to anyone because everyone that ever said; ‘I’ll be there’ left

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
MonteKarlo

Re: Ontstoken achillespees?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 11:21

Je kan altijd even bellen voor advies toch ?
Misschien kan je even langs de fysio gaan, iemand die ik ken had ook veel last van haar achillespees na een schuiver met sporten, en de fysio heeft daar toen een stuk tape overheen gedaan waardoor ze weer normaal kon lopen.

vaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 11:35

Rust is vaak het antwoord. Ik denk inderdaad dat de dokter dit zal zeggen. De fysio kan je waarschijnlijk verder helpen. Ik weet niet precies wat je hebt, maar ik kon mijn voet niet ver meer naar mij toe trekken (flexen), lopen deed erg veel pijn en traplopen was een hel. De fysio kon niets tegen de pijn doen bij mij, maar wellicht is het bij jou anders. rust en daarna rekken was bij mij de oplossing.

Ik vraag me wel af hoe het door te hoge hakken kan komen, je achillespees wordt dan niet uitgerekt oid. eerder te kort als je heel vaak hakken draagt. heb je misschien een gekke beweging gemaakt?

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-15 11:58

Voor zover ik weet heb ik geen gekke beweging gemaakt. Toen we naar huis liepen deed het al wel pijn dus toen had ik ze uit gedaan. Maar had die schoenen ook al wel vaker aangehad en nooit ergens last van gehad. Het is ook dik, warm en rood trouwens..

- she’s scared to get close to anyone because everyone that ever said; ‘I’ll be there’ left

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 21:19

dik warm en rood klinkt wel als ontstoken.. misschien toch met je huisarts overleggen?

The end

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie