Ik rij altijd met handschoenen, puur omdat ik niet zonder kan. Vroeger kon ik juist niet met handschoenen rijden maar het zijn nu mijn beste vrienden tijdens het rijden.
Nou, vandaag was het wederom een warme dag en besloot ik eind van de middag te gaan rijden. Mijn instructrice verklaarde me voor gek (zoals altijd) dat ik met het warme weer met handschoenen wilde gaan rijden. Ik zei van ja dan gaan mijn handen helemaal open, maar nee dat zou niet gebeuren, ach prima.
Lekker gereden, nergens last van gehad tot ik de teugels lang laat, een extreme pijn in mijn vingers, helemaal aan het bloeden.
Nu heb ik er nogsteeds erg veel last van, het prikt en mijn vingers tintelen en kan ik bijna niet recht buigen. Het bloeden is wel opgehouden en er komt nu een raar doorzichtig vocht uit.
Het ziet er uit als een blaar die ontstaan is tijdens het rijden en gelijk helemaal open gesprongen?!
Nu is dus het probleem, morgen heb ik wedstrijd maar erg veel last van mijn vingers. Heeft iemand hier tips voor?
Ik heb op het moment rondom de wonden een verkoelende zalf gesmeerd en ik probeer rustig mijn vingers te bewegen.
Ik hoor graag tips van jullie!!

(Sorry voor de lange tekst)
Dat komt ook nog wel goed haha

Mijn jonge paard schrok vanmiddag toen ik hem aan een touwtje had. Ik weet wat je voelt.