DKayleigh schreef:Ah zo, ja... die abbo's bij sportscholen vind ik best vervelend (als student zijnde haha) ik heb zelf het goedkoopste abbo. Die is ook pas dacht ik na een jaar opzegbaar. Ze hadden voorheen in herten ook een turks stoombad. Maar volgens mij is die stuk gegaan, en word nog gemaakt. Maar heerlijk, even uurtje/anderhalf sporten en daarna door naar de sauna.
Hehe, maar een kilootje meer of minder is toch niet erg in de sauna!! Gewoon je ding doen joh!
Volg je enkel groepslessen? Of doe je ook nog apparaten(kracht)? Of joggen/crosstrainer ed?
Ik ben nu begonnen met cardio training en heb het joggen opgepakt................En de planning is om over twee weken met lichte krachttraining weer te beginnen. Mijn probleem is echt dat ik het kracht gedeelte veels te leuk vind
en mezelf te snel en teveel gewicht erop leg. Daarom was crossfit ook niet echt geschikt voor me (ik ben te competatief )
Ik heb echt iemand nodig die me in mijn sporten doet afremmen. Moet ook echt met mezelf een tijd afspreken zo lang ga ik..............Anders ben ik veels te lang bezig, wat ook niet goed is. *ik ben nou eenmaal gek op sporten
* Vroeger in mn topweken was ik gemiddeld 10 uur in de week bezig met groepslessen
Zumba, Balance, Combat, Pump, Attack, BBB..................
Voor de toekomst is mijn planning om minimaal 3x in de week te sporten buiten de paarden. We hebben er zes
Waarvan 2 veulens, een nog onbeleerde 3 jarige, en dan drie volwassen paarden waarvan ik er twee rijd. In de toekomst zal dat ook meer worden

[edit] Tsja dat kilootje teveel, ik voel me er niet echt prettig bij op het moment. Vandaar dat ik nu mezelf een schop onder de kont heb gegeven
Gezondere keuzes maken en bewegen, helpt gegarandeerd
Nu me eraan blijven houden, ijsjes als het zo warm is zijn heel verleidelijk
Laatst bijgewerkt door Allienda op 09-07-15 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt