Q Koorts, wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horsieslii
Berichten: 3518
Geregistreerd: 08-02-06

Q Koorts, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 15:40

Ik heb 5 jaar geleden Q koorts gehad met helaas nog steeds klachten. Helaas kan er weinig aan deze klachten worden gedaan en dat is soms best wel frustrerend. Ik ben veel moe, last van mijn spieren(krachtverlies) en gevoelige gewrichten.

Mijn vraag dus bij deze, zijn er nog meer bokkers met Q koorts of hebben het gehad en hebben jullie nog klachten?

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Q Koorts, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 15:45

Jup meld zich!

Q koorts heeft voor mij nogal invloed op m'n levenswijze gehad.
Blijkbaar heb ik een hartafwijking en q koorts verzwakte mijn hart zo dat ik regelmatig weg raakte en met ambu een ritje ziekenhuis en weekje daar liggen voor m'n kiezen kreeg.

Ook de stomme vermoeidheid, smiddags kunnen slapen, na een goede nachtrust is frustratie!

Maar hoe het nu met me is weet ik niet zo goed, ben 35 weken zwanger en ja moe maar kan natuurlijk ook van zwangerschap komen. Dus even afwachten hoe het zich ontwikkeld.

Hart gaat nu ongeveer 2 jaar de goede kant op

bridgetF
Berichten: 2176
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 15:51

Ja, helaas ik.
Ik kwam 3 jaar geleden in het ziekenhuis met een longontsteking. Daar kwamen ze er achter dat ik sporen had van q koorts. Dus of op dat moment had of net had gehad. Ik ben al zeker meer dan 10 jaar of langer onwijs moe, dus toen ik het kennelijk had of had gehad, geen aandacht aanbesteed, omdat ik altijd al loop met behoorlijke vermoeidheid klachten e.d. waar nooit een oorzaak voor werd gevonden.
Ik kan geen antwoord op je vraag geven of ik nog klachten heb, ik ben altijd moe geweest, ook voor q koorts werd vast gesteld.

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Q Koorts, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 15:54

Ja ik ook, ik werkte op een van de bedrijven. Klachten zijn heel lang weg gebleven tot ik op gegeven hartfalen kreeg, Q-koorts heeft mijn sinusknoop aangetast waardoor die onregelmatig signalen doorgeeft.

horsieslii
Berichten: 3518
Geregistreerd: 08-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-15 11:40

Friesam heftig zeg! Gelukkig gaat het nu de goede kant op.
bridgetF dat is al een lange tijd, meer dan 10 jaar.. Vervelend dat je nooit de oorzaak hebt kunnen vinden van de vermoeidheid. De q koorts zal zeker erin mee spelen.
KimD, dat lijkt mij ook heftig om mee te maken als je op het bedrijf werkt.