Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tv kijken heb ik de eerste maand in het geheel niet kunnen doen, computeren ook alleen maar sporadisch.
Geen pretje...
die pijn is gelukkig nu weg! Nee ben niet bij een fysio...is misschien nog wel een idee.
Tweede keer was 4 jaar geleden toen ik van een paard afviel met mijn gezicht recht in de stenen. Ik heb zeker minimaal een half uur in flitsen gezien en ik kon mij niks meer goed herinneren. Ik had schijnbaar tijdens de val ook een trap tegen mijn been gehad, maar niet gemerkt. Sinds deze hersenschudding is mijn geheugen en concentratie echt een ramp. Ik vergeet dingen de hele tijd en ik kan mij zeer moeilijk focussen. Verder ook heel veel hoofdpijn.
. Bij de huisartsenpost werd in eerste instantie niet eens naar mijn neus gekeken. Pas de tweede huisarts vond het nodig om in mijn neus te kijken en me door te sturen naar de KNO arts, waar bleek dat mijn neus gebroken is. Omdat ik na een week nog heel snel moe werd en dan mijn coördinatievermogen en reactievermogen verlies, toch maar eens naar de huisarts. Die heeft me doorgestuurd naar de neuroloog en die vertelde me, na allerhande onderzoeken, dat ik toch echt een zware hersenschudding heb. Het advies was, uiteraard, rust houden. Er is echter niks verteld dat ik niet zou mogen lezen of tv zou mogen kijken, terwijl er duidelijk bij verteld is dat dat momenteel ongeveer het enigste is wat ik doe. Inoterry schreef:Bij mij is afgelopen vrijdag vastgesteld dat ik een zware hersenschudding had. Ik had de week daarvoor een flinke kopstoot van mijn paard gehad en ben een paar tellen buiten westen geweest. Heb mijn voeten nog los voelen komen van de grond maar van de landing weet ik echt niets meer. Bij de huisartsenpost werd in eerste instantie niet eens naar mijn neus gekeken. Pas de tweede huisarts vond het nodig om in mijn neus te kijken en me door te sturen naar de KNO arts, waar bleek dat mijn neus gebroken is. Omdat ik na een week nog heel snel moe werd en dan mijn coördinatievermogen en reactievermogen verlies, toch maar eens naar de huisarts. Die heeft me doorgestuurd naar de neuroloog en die vertelde me, na allerhande onderzoeken, dat ik toch echt een zware hersenschudding heb. Het advies was, uiteraard, rust houden. Er is echter niks verteld dat ik niet zou mogen lezen of tv zou mogen kijken, terwijl er duidelijk bij verteld is dat dat momenteel ongeveer het enigste is wat ik doe.
Hij is er echt genadig vanaf gekomen zo te lezen.