Vervolgens had ik woensdagavond ineens erg pijn en heb ik donderdag meteen een afspraak gemaakt bij de huisarts. Maandag was de eerste mogelijkheid. Vrijdagavond heb ik 4 uur gewerkt, maar dat ging niet echt, de pijn werd erger. Heb mij ziek gemeld voor zaterdagavond en maandagochtend naar de huisarts gegaan.
Die stelde vrij snel een peesontsteking vast in allebei de pezen in mijn pols en allebei mijn polsen. Advies was rust en 5 dagen lang 3 keer per dag 1 ibuprofen, als ontstekingsremmer. Ik mag niets doen wat pijn doet, maar op dit moment heb ik ook pijn als ik niets doe.
Dus dat is ook een beetje de reden waarom ik dit topic maak. Ik verveel me en vraag mij af of jullie tips of ervaringen hebben. Ik kan weinig doen op dit moment, alleen tv kijken en bank hangen. Kan ook niet veel internetten, maar zonder weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen. Gelukkig heb ik sindskort Netflix

En je moet ook nog eens stil blijven liggen. Het leek wel alsof ik stroomdraad vast had en niet kon loslaten