Jullie helpen me zo vaak, dus hier weten jullie hoop ik raad mee.
Een aantal week geleden ben ik lekker aan het klussen geweest. Een mooi "transport bakje" voor de cavia. Daarmee moest ik spijkers omslaan. Ik wou het ket de slijptol doen, maar dat mocht niet van mn vader.
Ik heb toen keihard op mn duim geslagen (jaja, echt waar. T is geen spreekwoord meer
). Ik heb een fikse bloedblaar opgelopen, de pijn was niet te harden! Direct naar dokter geweest, die dacht dat het bot kapot of gescheurd was. Stuurde me naar het ziekenhuis, maar niet heen geweest. Ik keek er veels te veel tegenop. Dus op eigen risico weer naar huis.Volgende dag kwam ik bij de paarden, daar is iemand die veel heeft meegemaakt (in gips enzo). Dus heb hem maar ff gevraagd hierover. Hij zei dat als ik op t topje van mn duim tik, en het geen pijn doet, er niets kapot of gescheurd is.
Nu twijfel ik daaraan. Als ik wat gras pluk voor de beestjes (dus een bepaalde beweging maak), begint het pijn te doen in mn duim. Precies daar waar de bloedblaar zat.
Zal er dan toch iets gescheurd zijn?
Jullie zullen hier wellicht niet veel mee kunnen, en mij adviseren om naar het ziekenhuis te gaan en toch foto's te laten maken. Maar ik moest het even van me afschrijven en misschien hebben jullie tips voor me..
Alvast bedankt
. 
Ga ermee naar de arts weer en vraag de verwijzing aan. Je geeft aan het niet te vertrouwen en ik denk dat je nu écht je gevoel moet volgen daarin.