Het kan zijn dat dit verkeerd staat. Excuus als dat het geval is
Bij ons op stal zijn er een aantal mensen die in het bezit zijn van een Photonic health lampje.
Ikzelf ben ook eigenaar van 2 verschillende Photonic health lampjes.
Ik vroeg mij af of mensen hier ooit ervan gehoord hadden/ er ervaring mee hebben.
Wat is het lampje..

Op stal noemen wij het gewoon het lampje. Wij gebruiken het lampje op de paarden maar ook op anderen dieren of op ons zelf.
Wij gebruiken het op stal onder andere als een paard een trap heeft gehad, wond heeft, koliek heeft.
Je kan het voor super veel dingen gebruiken. Je hebt verschillende boeken : Kat, mens, hond, paard voor wat ik weet. In deze boeken staan de punten in het lichaam van het dier of de mens waar gelampt moet worden indien men van datgeen last heeft.
Rede gebruik van de site:
1. Reduces pain by increasing production of endorphins - a natural pain killer.
2. Reduces inflammation by suppressing enzymes that create swelling, redness, and pain.
3. Boosts the release of anti-inflammatory enzymes to reduce swelling quickly.
4. Increases cellular regeneration and healing by stimulating the mitochondria within the cell. This increases the production of ATP which causes damaged cells to accept nutrients and eliminate toxins faster.
5. Increases lymphatic drainage and circulation.
6. Relaxes tight muscles and quickly releases muscle cramps
7.Strengthens anti-viral properties by increasing antibody production in the bloodstream.
8. Improves structure of tendons, bones, skin, teeth, and cartilage by increasing Collagen production.
9. Stimulates a strong heart beat by regulating serotonin levels. Serotonin helps to regulate inflammation and allergic reactions and plays an important role in blood clotting, stimulating a strong heart beat, initiating sleep, and fighting depression. It also stimulates the smooth muscle in the intestinal wall helping it to contract.
Site indien verdere interesse hoe het precies in zijn werking gaat: http://www.photonichealth.com/#!how-it-works/c1owe
Of andere lamp, zelfde werking : http://www.advancedphotonictherapy.com
Overigens ook in NL te verkrijgen! Schilt een hoop invoer kosten.
Persoonlijke ervaring:
Ik heb het lampje na mijn operatie: verwijderen van klier, gebruikt. Mijn hele linker deel boven mijn borst van gevoelloos en mijn linker schouder deed onwijs veel pijn. Ook de wond heb ik behandeld. Na een paar dagen had ik het verband eraf gehaald en de wond was zo goed als dicht.
Verder heb ik het gebruikt voor mijn scheenbeenvliesontsteking, mijn nagels (die door ziekte raar gingen doen: bloed onder de nagel, veel pijn)
Toen ik het lampje voor het eerst gebruikte op mijn paard reageerde hij er niet op. Voor het paard heb je welness punten. Voor de gehele gemoedstoestand van het paard. Echter reageerde die van mij daar niet op. Nu had ik een stal genoot erbij gehaald en die gaf mij gelijk. Ze deed het daarna voor bij een ander paard die er wel op reageert. Nu had mijn eigen paard vorige week wat last van zijn buik. Ik mocht er niet aan zitten en hij was ontzettend narrig. In de avond nam ik het lampje (sterke versie) mee naar stal en ging rond zijn darmen cirkelen.
Met gevolg dat hij constant zijn neus tegen het lampje duwde, vervolgens zijn nek liet hangen, diepe zuchten en smakte. Dit heb ik 2-3 dagen gedaan en daarna mocht ik hem weer aanraken. (Ondertussen de kliniek al gebeld..)
Ik heb zo nog wel meerdere voorbeelden van mensen van stal die het lampje dagelijks gebruiken. Wilde graag mijn ervaring delen.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Vragen stel gerust, als ik het antwoord weet krijg je er gewoon antwoord op
.