Zo ziet het er vandaag uit (beet is van vrijdag):

Iemand een gelijkaardige ervaring?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kentaro schreef:het lijkt wel op een tekenbeet....
Persoonlijk zou ik er toch even mee langs de huisarts gaan.
Ik zou er niet te veel aan proberen te zitten. Zo te lezen op internet zit in cremicort hydrocortisone. Dit zou goed moeten werken tegen de beet. Pas wel op dat je het niet te dik smeert aangezien het hormonen bevat
. Als het erger wordt zou je bij de dokter kunnen vragen of antihistamine pillen zouden werken. Over het algemeen werken die alleen wel het beste meteen als je gestoken bent. SinneJ schreef:Kentaro schreef:het lijkt wel op een tekenbeet....
Persoonlijk zou ik er toch even mee langs de huisarts gaan.
ik snap de bezorgdheid omwille van de rand die rood is, maar dat is vrees ik van 's nachts te krabben. Jeuken tekenbeten ook zo? De apotheker heeft hem gezien en maakte er niets van (dat is geen dokter natuurlijk).
anne_joy schreef:Het kan goed dat je een allergie ontwikkeld hebt. Ik had vroeger nooit last van muggenbeten. Tegenwoordig krijg ik grote plekken. Op vakantie zelfs een plek over mijn gehele onderarmIk zou er niet te veel aan proberen te zitten. Zo te lezen op internet zit in cremicort hydrocortisone. Dit zou goed moeten werken tegen de beet. Pas wel op dat je het niet te dik smeert aangezien het hormonen bevat
.
ik heb met de jeuk misschien zin om te veel te smeren 
Beter een keer te veel dan te weinig naar de dokter