Ik heb pas eenmaal in mijn leven echt een braaksessie gehad, toen moest ik een stuk of 11 keer braken. Dit was na een schuimparty weet ik nog wel, waarschijnlijk teveel schuim ingeslikt ofzo. De precieze reden, geen idee.
Ik was gisteravond ook niet bepaald lekker, en moest vannacht weer braken. Echter was dit ook weer uitgelopen tot aan vanmiddag toe, dit keer denk 8 keer overgegeven..
Ik vraag me zo erg af hoe dit kan, ik ben nagegaan; gister niks raars gegeten/gedronken. Geen besmetting opgelopen van iemand. Zo raar..
Wel heb ik gister voor het eerst mijn haren laten verven met spoeling bij de kapper, ons mam dacht dat het daarvan was gekomen. Omdat ze daar ook met een soort schuim/spuitbus deden werken. Ik was denk 4/5 uur na de kapper minder lekker geworden.
Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad de rede zou kunnen zijn? Deel je ervaringen als je dit ergens herkent, ik vind het namelijk echt verschrikkelijk. Al helemaal het idee dat ik nooit m'n haren meer zou kunnen verven omdat ik er ziek van word? Ik vind het sowieso raar omdat ik niks heb binnen gekregen..
Alle hulp is welkom!
Lig nu nog een beetje uit te zieken op bed.
ik had 2 jaar geleden met kerst het buikvirus te pakken, toen hield ik niks binnen, zelfs buillion niet, maar dat was dus uitzonderlijk