Haar rood verven..help!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ShenaBell

Haar rood verven..help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 13:57

Ik vind dat natuurlijke rood zo onwijs gaaf dat ik nu ook die kleur haar wilt
Ik heb van me zelf blond haar en als het zonnetje op me haar schijnt komt er een rode gloed overheen dus ik denk het verven kwa dekking geen probleem moet zijn, maar mijn probleem is ik heb een parfum allergie dus kan niet allen merken hebben en mijn 2e probleem is dat ik een natuurlijke kleur rood wil en niet dat velle rood
op deze site zijn 2 foto's kwa kleur die ik graag wil dat is de 3e en 6e foto
http://www.the-chair.com/nl/10-x-zacht- ... jaar-2015/

Dus welke haarkleuring heb ik dan nodig?
Of wil ik iets onmogelijks?!

Kirrr

Re: Haar rood verven..help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:58

Kan je met zoiets niet beter naar een kundige kapper?

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:58

de kapper weet dit wel lijkt me?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:00

Het lijkt mij verstandig om hiermee naar de kapper te gaan, zodat je zeker weet dat het de juiste kleur wordt.

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:00

Ik zou dit ook echt niet zelf gaan proberen...

Laat je, of je het nou zelf gaat doen of het door een ander laat doen, in ieder geval goed informeren door een kapper.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:02

Naar een kapper maar eerlijk ik zie altijd verschil tussen gekleurd ros en echt ros. :\

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:04

Tip: vergeet je wenkbrauwen ook niet te verven in die kleur als je je haar echt rood wilt hebben.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:04

hommade roodgeverfd blond haar resulteert best vaak in oranje. Een klasgenootje van mij had het in de kleur pippi lankaus, echt niet gelukt dus. Gelukkig voor haar was het er na 3 weken en veel haren wassen weer uit xD

Ik wil je dus adviseren naar de kapper te gaan, zodat je haar wel rood wordt en niet oranje.

ShenaBell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 14:08

Heb het aan me thuis kapper gevraagd en ze zij dat ik eerst het beste een kleurspoeling kan nemen on te kijken of het staat en ze zij van henna maar dat is alleen dat vellere rood

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:09

Naar rood toe kun je prima zelf doen..
Maar bedenk wel dat je van rood niet zomaar afkomt, dit is heel moeilijk weer terug naar blond/lichtbruin te krijgen..

Ligt natuurlijk wel een beetje aan waar je vandaan komt..

Ik heb mijn haar nooit meer tot een normale kleur gekregen nadat ik het rood heb geverfd.
Inmiddels is het een koper variant van mijn eigen kleur.. Wat al heel wat is..

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:10

om te zien of het staat gebruik je best fotoshop ;p Ik spreek uit ervaring dat je best gewoon naar een goed salon kan gaan en daar kunnen ze dit het beste voor jou doen. Kleurspoelingen zijn bagger, je krijgt vage vlekken of het is toch niet de kleur die je wilde

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:16

renee16 schreef:
Maar bedenk wel dat je van rood niet zomaar afkomt, dit is heel moeilijk weer terug naar blond/lichtbruin te krijgen..

Ik heb mijn haar nooit meer tot een normale kleur gekregen nadat ik het rood heb geverfd.

Het groeit toch gewoon weer uit?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:16

Ik ging van licht blond naar rood en nu dus weer met heel heeel veel moeite blond, nooit meer de kleur geworden die ik echt mooi vind en mijn haar enorm beschadigd dus denk er echt goed

Van linksboven naar rechts naar linksonder (hier zit jaren tussen overigens)
Afbeelding

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:17

antje_vip schreef:
renee16 schreef:

Het groeit toch gewoon weer uit?

Na heeel veel jaar wel ja, als je de foto's kijkt, zie je ook een 'rand' lopen hoe ver het rood is uitgeroeid, afknippen vertik ik

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:18

dat is dus de reden dat ik het niet aandurf mijn haar te verven. ben bang dat ik nooit meer terug kom naar het mooie blonde kleurtje dat ik nu heb.

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:31

Gebruik inderdaad eerst een kleurspoeling om te kijken of het echt is wat je wilt, rood haar kost moeite!
Zelf heb ik het lang donker/fel rood gehad en ik moest dit elke maand/4 weken bij kleuren omdat het bruin werd. Toen ik het zat was, heb ik mijn haar zwart geverfd. Een half jaar later was het zwarte er helemaal uit maar het rode dus mooi niet. Anderhalf jaar later was een groot deel van m'n punten nog steeds rood en heb ik het er maar af laten knippen. Nu, twee jaar later, zijn de laatste kleine (niet afgeknipte) plukjes rood eindelijk zo goed als weg.
Ik heb gelukkig wel m'n eigen kleur terug gekregen, maar ik heb dan wel bruin haar.

Denk er dus goed over na of je het echt wilt :j . In een impuls denken: 'laat ik mijn haar rood verven' is meestal geen goed idee. En zeker de eerste keer zal ik het bij de kapper laten doen!

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:34

De kleur die jij mooi vind kun je denk ik niet vinden onder rood. Ik denk dat je het beste kunt zoeken naar koper. Kun je niet tegen de kleurmousse? Die koperkleur is heel mooi.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 18:56