Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die zeggen ja ik ben breder gebouwd bladiebladiebla. Ja oke tuurlijk kan dat! Maar dan ben je altijd nog niet zo dik want dat kan niet van jezelf..BeSen schreef:Volgensmij heb ik het niet helemaal goed omschreven. Ik bedoel:
Sommige mensen die echt heel dik zijn sorrydie zeggen ja ik ben breder gebouwd bladiebladiebla. Ja oke tuurlijk kan dat! Maar dan ben je altijd nog niet zo dik want dat kan niet van jezelf..
Zo bedoel ik het snappen jullie het nu of denken jullie nogsteeds dat ik het anders bedoel.?
BeSen schreef:Volgensmij heb ik het niet helemaal goed omschreven. Ik bedoel:
Sommige mensen die echt heel dik zijn sorrydie zeggen ja ik ben breder gebouwd bladiebladiebla. Ja oké natuurlijk kan dat! Maar dan ben je altijd nog niet zo dik want dat kan niet van jezelf..
Zo bedoel ik het. Snappen jullie het nu of denken jullie nog steeds dat ik het anders bedoel.?
.BeSen schreef:Amandavd schreef:Dus als je gezond eet ben je perfect? Awesome, ga ik meteen doen, want heb altijd al perfect willen zijn!
Dat zeg ik dus helemaal niet, dit klets je gewoon uit je nek..
Dus ik word niet perfect? BeSen schreef:Tja, ik ben in één jaar tijd 44 kilo aangekomen door een verkeerde combinatie van medicijnen/hormonen.Volgensmij heb ik het niet helemaal goed omschreven. Ik bedoel:
Sommige mensen die echt heel dik zijn sorrydie zeggen ja ik ben breder gebouwd bladiebladiebla. Ja oke tuurlijk kan dat! Maar dan ben je altijd nog niet zo dik want dat kan niet van jezelf..
Zo bedoel ik het snappen jullie het nu of denken jullie nogsteeds dat ik het anders bedoel.?
KoudbloedKim schreef:BeSen schreef:Tja, ik ben in één jaar tijd 44 kilo aangekomen door een verkeerde combinatie van medicijnen/hormonen.Volgensmij heb ik het niet helemaal goed omschreven. Ik bedoel:
Ik weet bruinbrood, fruit, magere yoghurt en gezond avondeten, maar kom nog steeds aan.
Als jij mij ziet, denk je dan ook;"Zo he, die is wat ze eet!"
Vjestagirl schreef:BeSen schreef:Volgensmij heb ik het niet helemaal goed omschreven. Ik bedoel:
Sommige mensen die echt heel dik zijn sorrydie zeggen ja ik ben breder gebouwd bladiebladiebla. Ja oké natuurlijk kan dat! Maar dan ben je altijd nog niet zo dik want dat kan niet van jezelf..
Zo bedoel ik het. Snappen jullie het nu of denken jullie nog steeds dat ik het anders bedoel.?
Ik snap hoe je het bedoeld en ik denk dat je verkeerd geïnformeerd bent.
Hoe je eruit ziet hangt ook samen met hoe snel jouw spijsvertering werkt. Ik hoorde laatst iemand vertellen over een vriend van haar, die op de rand van ernstig ondergewicht zat. De huisarts zei "ik ga jou op een dieet zetten om aan te komen" en printte een blaadje met instructies voor hem uit. Hij keek ernaar en zei "dit is minder dan ik gewoonlijk eet".
Hetzelfde geldt voor mensen die gemakkelijk aankomen, hun spijsvertering werkt gewoon veel trager.