Paar jaar geleden er voor naar de dokter geweest, en hij gaf het op een spastische darm. Daarmee was de kous af.
Nu heb ik voor de 2e keer in best korte tijd ineens een zere romp.
Maar dan echt mn huid die zeer doet. Alles wat het aanraakt doet zeer. Zelfs mn broek of t shirt voel ik.
Dit is echt alleen mn romp. En dan met name de voorkant, dus buik, maag en de zijkanten.. En een klein stukje rug.
Vandaag dacht ik.. Misschien staat dit wel in combinatie met elkaar en zou het een allergische reactie kunnen zijn op voeding? (Ook had ik vandaag (in mindere mate) last van mn darmen/opgezet gevoel/gas)
Dokter gebeld, en zou eerst moeten bloedprikken op allergieën, maar hij belde me later dat ik toch gelijk door kon, dit i.v.m. dat ik een paar jaar terug al bloed had laten prikken, hier kwam voornamelijk allergieën voor katten, huisstofmijt en berken uit. Maar geen voeding.
En aangezien ik al eerder ben geweest voor mn buik, neemt hij het nu serieuzer

Morgenmiddag een afspraak bij hem, ging hij even mn buik voelen of alles normaal voelde, en dan waarschijnlijk een doorverwijzing naar de Allergoloog (Als ik het goed typ)
Maar weet iemand of het überhaupt een allergische reactie kan zijn op voeding? Of zou het totaaaal iets anders kunnen zijn?
En wat moet ik me voorstellen bij een test bij de Allergoloog?