,Even geleden heb ik de sportschool opgezegd (groepslessen), niet zo mijn ding. Ik overweeg nu binnenkort thuis te gaan sporten en dit te combineren met hardlopen om mijn conditie te verbeteren. In de sportschool heb ik getraind met de kettlebell, overweeg dan ook om een kettlebell aan te schaffen en een fitness/sportmat. En daarnaast te gaan hardlopen met behulp van Start to Run.
Zijn er meer mensen die thuis sporten? Dit eventueel combineren met hardlopen of iets dergelijks? Welke spullen heb je voor thuis aangeschaft/zijn essentieel? Hoe stel je een trainingsschema vast etc. Wellicht leuk om van elkaar te weten hoe iedereen dit aanpakt.
Ben benieuwd!

Wat ik toentertijd fijne filmpjes vond, waren de filmpjes van bodyrock.tv. De laatste jaren is het wel wat meer 'advanced' geworden, maar zeker in het begin waren het filmpjes die je met weinig extra attributen en ook zonder heel veel ruimte kon volgen.
). Ik heb een televisie aan de wand gemonteerd en kan nu elke aflevering zien van mijn favoriete serie.
Maar toen merkte ik al groot verschil in m'n conditie. M'n conditie is zeer slecht, na het boodschappen doen plof ik eerst op de bank om bij te komen. En dan te bedenken dat de supermarkt echt letterlijk om de hoek is.. Mijn doel is wel om eerst te gaan beginnen met het opbouwen van mijn conditie door te gaan hardlopen en dan daarna wat andere training er bij te gaan doen om wat spieren op te bouwen (en dat buikvetje mag er wel af).