Onweer en Onrust

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Onweer en Onrust

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 23:06

Onweer op komst! harstikke leuk! of toch niet? :')

Onweer, ik word er zooo ontzettend onrustig van! :=

Hebben jullie dat ook? dat je onweer aan voelt komen? Ik wel! en al van ver :( Dit begint in beetje met mn voet wiebelen en een druk hoofd en geen concentratie meer, en mond uit eindelijk uit in rondjes lopen en niet meer stil kunnen zitten, stuiterend rondlopen tijdens het onweer zelf. Vanavond rond een uur of 6 begon het al onrustig in mij te worden. en jawel, na 2 uur was daar eindelijk het eerste onweer inzicht, en na 3 uur heb je eindelijk de bui

En als dan de bui eindelijk weg is, glijd geleidelijk ook de onrust uit mij, en tjeetje, wat ben ik dan moe! Helemaal totall los :')

En ik voel me zo dom :') ik kan echt niet stil zitten. Ik moet lopen voor zon bui aan. kan echt geen seconde stil zitten en irriteer me mateloos aan mijzelf :=

Ik ben niet bang
ik houd van onweer en kijk er ook wel naar uit
maar zodra de chaos in mn hoofd er is, vraag ik me af waarom ik dit zo leuk vind
in de bui, denk ik, schijt weer. hoop dat het snel over is.. Schrik me ook steeds tepletter van de harde rommel..
en na de bui denk ik, goh dat was best leuk! :D die lichtflitsen :')

Ben ik echt de enige die dat heeft? of zijn er meer die zich zo onrustig voelen voor onweer aan.

Het is zo vermoeiend :')

Ik heb dit trouwens niet alleen met onweer, Sneeuw heeft net zon uitwerking.

alice0cullen

Re: Onweer en Onrust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 23:17

Dat ken ik zo erg. Ik voel het altijd in de lucht, hoe dichterbij het komt hoe drukkender het wordt. Hartslag gaat iets omhoog en wordt heel druk in mijn hoofd.
Maar daardoor ben ik meestal wel droog binnen :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 00:13

Margeet, huppelkutje :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 01:53

lieveli schreef:

:') prachtreactie _/-\o_

Ik heb hier verder zelf geen last van maar moest dit even benadrukken :+ paardlief had er wel last van, was aan de hand drukker dan normaal terwijl hij normaal nergens van onder de indruk is.

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 02:21

Ik en mijn moeder krijgen altijd enorme hoofdpijn vlak voordat de onweer losbarst, is de bui over dan zakt het vaak snel terug.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-15 08:26

lieveli schreef:

Lee -O- lach me niet uit :')

Het is echt heel irritant :(

Het enige voordeel is dat ik zo fijn heb geslapen heb na zon bui

Kaulitz: ik krijg gelukkig geen hoofdpijn! Wel vervelend lijkt me dat

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:25

onweer :brr:

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:27

Ik houd zo van onweer! Zo mooi hoe je de wolken ziet betrekken en dan als het losbarst; geweldig. Zit dan heerlijk naar buiten te kijken :D

Heb er wel ontzag voor, dus blijf het natuurverschijnsel vanaf een veilige plek bewonderen :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:27

ik heb altijd gelijk de drang om alle stekkers er in 1 keer uit te trekken en dan alleen de tv nog aan laten en die heel hard zetten..........

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:30

Alle stekkers eruit doen is niet eens zo heel gek, oom en tante konden al hun elektrische apparatuur weggooien; bliksem sloeg in, pats! Oa hun splinter nieuwe tv stuk :+

Nu wonen zij in een buiten gebied en waren ze al snel voor de bliksem de weg van de minste weerstand en waren ze niet zo snugger om geen bliksemafleider te monteren. Die er nu wel zijn :') dure les!

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:36

Ik ken het ook.
Grappig......dacht altijd dat ik de enige was :j

Maar los daarvan hou ik van onweer, zelfs gisteravond toen ik in de trein zat naar huis die door een bliksem geraakt werd.
Tja, dan zit je daar met de rest van de gestrande reizigers, te genieten van een "licht show "in het buitengebied.
Zou me in Amerika mogelijk aansluiten bij the storm chasers.

Snap goed hoor dat je wel anders zult piepen als het natuurgeweld je zelf raakt.....maar het blijft toch wel iets "machtigs "hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:47

Blegh, ik vind onweer verschrikkelijk :=

En wordt ook onrustig als het nadert. Heel vreemd en ik ben dan vaak erg druk voor het onweer komt. Is het aan het onweren wordt ik gelijk weer rustig :')

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:18

Heb ik ook, maar het gekke is dat ik alleen 's nachts als ik alleen op mijn slaapkamer ben heel bang ben. Doe dan de deur open en alle lichten aan. Vroeger zelfs een keer gillend mijn bed uit gerent, omdat ik wakker schrok van onweer.
Vrijdag was ik net nog met mn paard beziggeweest, het onweer was al erg dichtbij en ik was nog in de weide. Was verder niet bang, als het donker was geweest, was het een ander verhaal :')

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:24

Ik vind het prachtig!
Mij maakt het juist kalm :')