Onweer, ik word er zooo ontzettend onrustig van!
Hebben jullie dat ook? dat je onweer aan voelt komen? Ik wel! en al van ver
Dit begint in beetje met mn voet wiebelen en een druk hoofd en geen concentratie meer, en mond uit eindelijk uit in rondjes lopen en niet meer stil kunnen zitten, stuiterend rondlopen tijdens het onweer zelf. Vanavond rond een uur of 6 begon het al onrustig in mij te worden. en jawel, na 2 uur was daar eindelijk het eerste onweer inzicht, en na 3 uur heb je eindelijk de buiEn als dan de bui eindelijk weg is, glijd geleidelijk ook de onrust uit mij, en tjeetje, wat ben ik dan moe! Helemaal totall los
En ik voel me zo dom
ik kan echt niet stil zitten. Ik moet lopen voor zon bui aan. kan echt geen seconde stil zitten en irriteer me mateloos aan mijzelf
Ik ben niet bang
ik houd van onweer en kijk er ook wel naar uit
maar zodra de chaos in mn hoofd er is, vraag ik me af waarom ik dit zo leuk vind
in de bui, denk ik, schijt weer. hoop dat het snel over is.. Schrik me ook steeds tepletter van de harde rommel..
en na de bui denk ik, goh dat was best leuk!
die lichtflitsen 
Ben ik echt de enige die dat heeft? of zijn er meer die zich zo onrustig voelen voor onweer aan.
Het is zo vermoeiend

Ik heb dit trouwens niet alleen met onweer, Sneeuw heeft net zon uitwerking.
paardlief had er wel last van, was aan de hand drukker dan normaal terwijl hij normaal nergens van onder de indruk is.
lach me niet uit