Normaal vind ik het onzin om een topic te openen voor zoiets, maar ik word langzamerhand gek.
Een dikke week lang heb ik al kriebelhoest en heel af en toe hoest ik wat slijm op. Dit heb ik echter niet de hele dag door. Het begint 's avonds rond een uur of 20:00 uur. Tot 00:00 uur lig ik te hoesten en val dan eindelijk een keer in slaap. Als ik wakker word rond 6:30 uur blijf ik hoesten tot 08:00 uur en 's middags heel af en toe nog een kuchje.
Het is dus vooral begin van de avond tot 's nachts dat ik hoest en als ik weer wakker word en ik heb geen idee waardoor het komt.. Thee met honing, dropjes, hoestdrankjes etc heb ik geprobeerd maar het helpt niks...
Overdag zou ik er weinig moeite mee hebben, maar elke keer als ik wil gaan slapen of ik zit nog even op de bank tv te kijken begint het weer. ML word langzamerhand ook knettergek.
Vind het onzin om voor zo iets naar de dokter te gaan, maar als het nog veel langer aan houdt dan ga ik misschien toch even langs.
Iemand ervaring of een hele goede tip zodat ik zometeen wel in 1 keer kan slapen?