Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paradontax helpt wel heel goed bij tandvleesproblemen maar die heb je zo te lezen niet. geerke schreef:Hannanas schreef:Rode parodontax!
die gebruik ik ookik heb het idee dat het een soort schuurmiddel is.Je tanden voelen daarna glad aan,maar vermoed dat als je hier jaar na jaar mee spoetst er geen glazuur meer op zit
Sensodyne was ik lang tevreden over en sinds enige tijd gebruik ik zendium. Die laatste helpt ook goed met gevoelig tandvlees, waar gevoelige tanden ook vaak vandaan komen. Verder zijn flossen en af en toe mondwater ook goede aanvullingen. Evelijn schreef:Dus electronisch (verwijdert meer tandplak en voorkomt beter tandvleesontsteking) en dan ook tijd besteden aan al je tanden/kiezen.
https://www.acta.nl/nl/nieuws-agenda/agenda/2015/promotie-rosema.asp
) en dan bij voorkeur Sensodyne, Elmex of Parodontax. Heb nu inderdaad altijd die van de kruidvat en dat smaakt verder niet raar ofzo. Blij te horen dat dat niet direct de slechtere versie is.
. Sting schreef:Bedankt voor de tips! Eens kijken welke er binnenkort/nu in de aanbieding is ergens (als ik het toch moet testen) en dan bij voorkeur Sensodyne, Elmex of Parodontax. Heb nu inderdaad altijd die van de kruidvat en dat smaakt verder niet raar ofzo. Blij te horen dat dat niet direct de slechtere versie is.
Sinds twee maanden poets ik inderdaad ook elektrisch.
.