Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(Thnx God
)
Thnx voor de lieve reacties! Rubber_Duck schreef:Zwanger is ook het eerste wat me te binnen schiet, maar daar heb je vast zelf al aan gedacht?
Wat eet je op een dag? Wat is je dagelijkse ritme?
) Even een AB kuurtje en het was weer weg
Wat een genot was dat! Ik was mezelf niet met die bacterie. 
Romyv schreef:Klinkt niet relaxed !!! Gelukkig mijd ik kinderen met hele grote precisie hihi
Wellicht is dit nog relevante informatie: ik heb het sinds een half jaar regelmatig . Ik dacht eigenlijk dat je kwam omdat mn spiraaltje uit begint te werken , had vroeger die misselijkheid en honger ook wanneer ik ongesteld moest worden . Alleen dan was het een dag of 3 max 5/6... Nu dus als 10 dagen
Warboel schreef:Volgens mij is domperidon helemaal uit de handel gehaald. Ik had het voor naast m'n migraine medicijnen maar toen ik laatst bij de dokter was heb ik een ander medicijn gekregen omdat domperidon niet meer te krijgen was volgens mijn HA.
Maar genoeg middeltjes tegen misselijkheid te krijgen hoor. Gewoon even langs de HA gaan. En beterschap
Warboel schreef:Volgens mij is domperidon helemaal uit de handel gehaald. Ik had het voor naast m'n migraine medicijnen maar toen ik laatst bij de dokter was heb ik een ander medicijn gekregen omdat domperidon niet meer te krijgen was volgens mijn HA.
Maar genoeg middeltjes tegen misselijkheid te krijgen hoor. Gewoon even langs de HA gaan. En beterschap
huisarts weet dat ik heel veel last heb van die hormonen en denk zelf ook dat dit het is.. Maar denk dat het sowieso slim is om ook even breder te kijken, misschien even bloed testen op allerlei dingen ofzo Warboel schreef:Volgens mij is domperidon helemaal uit de handel gehaald. Ik had het voor naast m'n migraine medicijnen maar toen ik laatst bij de dokter was heb ik een ander medicijn gekregen omdat domperidon niet meer te krijgen was volgens mijn HA.