Dinsdag beetje hetzelfde verhaal, met moeite een halve banaan gegeten bij de lunch en verder niks. Woensdag ging iets beter, beschuitje, yoghurt en groentesoep. Toen wel wat diarree en nog steeds onwijs opgezette buik. Donderdag, vrijdag en zaterdag redelijk kunnen eten, wel misselijk en opgezette buik / darmen maar geen diarree. Voor alle dagen geldt dat ik wel trek heb op bepaalde tijden, maar als ik wat eet ben ik geheid binnen een half uur misselijk en gaat m'n buik weer opzetten en pijn doen. Vanavond hetzelfde liedje: salade gemaakt, daarna weer misselijk.
Maar nu. Sinds anderhalf uur ofzo heb ik diarree
En dan niet zo'n klein beetje ook, heb dit echt nog nooit gehad. Ik ren elke 5 minuten (serieus elke 5 minuten
) richting toilet; kan beter blijven zitten onderhand. Stomme is, ik kan geen diarreeremmer vinden. Nu aan de gember citroen-thee met honing, en ik probeer veel water / ranja te drinken. Wat kan ik nog meer doen? Banaan bedenk ik mij, slim? Verder nog tips?
En kan dit van de sushi van maandag komen (5 dagen terug)? En wat heb ik dan wel niet opgelopen en hoe lang gaat dit nog duren? Als ik er nou wat kilo's door kwijtraak..
Voedselvergiftiging zou toch wel een keer klaar zijn, en heftiger zijn geweest in het begin ook? 
Wat een DRAMA haha. Leuke zaterdagavond!