Knakkende knie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_FDA

Knakkende knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 21:45

Al een jaar lang knakt mijn knie tijdens het lopen, het is niet elke keer als ik loop maar wel regelmatig. Zelf voel ik er niets van alleen hoor elke keer een harde klik.

Nu word het de laatste tijd dus steeds erger, vaak is het als ik zitten en lopen afwissel( denk aan school) of als ik redelijk hard loop.
Zouden jullie je zorgen hierom maken of naar de dokter gaan? :)

amber15

Re: Knakkende knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:51

Ik lees even mee!
Bij mij knoept en kraakt alles ook vaak. Ik las dat het niet erg is, zolang je er geen pijn aan hebt..?

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:52

Heb dit zelf al jaren op afwisselende momenten. Ik zou me geen zorgen maken maar er wel even voor naar de huisarts. Bij mij is er niks aan te doen maar het heeft wel een paar keer voor ontstekingen in mijn knie gezorgd die 5 tot 6 weken konden duren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:53

Dit heb ik tijdens het auto rijden, als ik de koppeling in trap dan voel ik het al aankomen en dan na een paar keer op de koppeling duwen knakt hij.. heel apart..

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 21:54

Okee, ja ik ben nog 14 maar hoorde van andere dat het misschien wel slecht is , in de zin van slijtage.

Soms als ik s ochtends opsta dan heb ik wel af en toe dat hij zeg maar geknakt is en dat ik hem terug moet knakken maar dit is wel zelden.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:16

Volgens de fysio is knakken geen probleem als me geen pijn hebt en volkomen normaal, haha. Mijn knieen kraken en knakken ook :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 02:21

9 vd 10 knakjes die men heeft bij het bewegen van n bepaald lichaamsdeel zijn volkomen onschuldig. Dit knakje ontstaat door een rollende pees of lucht in het kapsel wat heen en weer schiet. Niets om je zorgen om te maken dus.
Als het pijn gaat doen ben je vroeg genoeg met het opzoeken van een arts. :)