Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaNdiii schreef:Is het echt rugpijn en niet iets bij bv je nieren? zijn het aanvallen of constant?
Anders even met de HAP bellen. Paracetamol zal wel mogen, maar werkt waarschijnlijk niet genoeg als het zo erg is. Misschien dat liggen met je knieën opgetrokken helpt.
Oh zie dat je nog maar 12 bent, wat zeggen je ouders?
Free2 schreef:Gaat het al beter? Als het lang aanhoud zou ik toch maar eens met je moeder overleggen en kijken of je naar de huisarts kan..
Rindin schreef:Zit het tussen je schouderbladen? Op 1 plek (groot, klein?) of straalt het uit? Bij diep inademen ook last?
Rindin schreef:Kan veel zijn; van maag/slokdarm tot vastzittende rib... Kun je de pijn opwekken met bewegen? Of maakt beweging of houding niet uit?
Nico_lette schreef:Rindin schreef:Kan veel zijn; van maag/slokdarm tot vastzittende rib... Kun je de pijn opwekken met bewegen? Of maakt beweging of houding niet uit?
Als ik zit ja.. Ik ben nu op bed en zit tegen mijn kussen aan. Vreselijk. Andere houding doet ook pijn. Behalve liggen met handen boven hoofd en onderkant voeten tegen elkaar
Oh nu straalt het ook uit naar mn nek voel ik
Nico_lette schreef:Rindin schreef:Kan veel zijn; van maag/slokdarm tot vastzittende rib... Kun je de pijn opwekken met bewegen? Of maakt beweging of houding niet uit?
Als ik zit ja.. Ik ben nu op bed en zit tegen mijn kussen aan. Vreselijk. Andere houding doet ook pijn. Behalve liggen met handen boven hoofd en onderkant voeten tegen elkaar
Oh nu straalt het ook uit naar mn nek voel ik
Rindin schreef:Zal vast wat vastzitten (rib of wervel), dat geeft pijn, daardoor verkrampen de spieren en dat kan ook gaan uitstralen. Is erg vervelend en kan idd heel pijnlijk zijn. Voor nu proberen te ontspannen en wel wat
in beweging te blijven. Als het morgen nog zo is, is fysio/manueeltherapeut waarschijnlijk de beste optie