Af en toe heb ik pijn in mijn voet. Het rare is dat het echt IN mijn voet zit. Er is dus geen wondje te zien en ik heb hem ook niet gestoten of verzwikt. Het komt opeens opzetten en het lijkt echt in mijn voet te zitten. Eigenlijk straalt het uit door de hele onderkant, maar het concentreert zich wel vaak op één punt in de hiel. Soms zijn het alleen wat steken wanneer ik uit bed kom of van de bank opsta. Een andere keer duurt het wat langer, maar uiteindelijk verdwijnt het weer.
Maar sinds gisteravond heb ik er continu last van. Het is een gevoel alsof er iets verkrampt onder mijn voet en door m'n hele been uitstraalt. Ik word er horendol van en erop staan lukt al helemaal niet. Vanochtend was het heel even weg en dacht ik dus heel koppig wel te kunnen sporten. Nou, dat was snel bekeken toen ik 10 minuten op de loopband stond
Spontaan kwam de pijn weer opzetten. Ik ben er nu toch wel een beetje klaar mee en ga vanavond dus naar de dokter. Het 'vervelende' is dat het ook opeens weer kan verdwijnen. Zul je net zien dat ik vanavond op het spreekuur kom en opeens de pijn verdwenen is
Vanaf de buitenkant zie ik dus verder helemaal niets vreemds
Herkent iemand deze klachten?
Ik moet zeggen dat ik bijna in staat ben om m'n voet eraf te zagen
Wat een rotgevoel zeg! 
Um ja, klinkt nogal radicaal
Maar het zal vast anders zijn als dat ik me nu voorstel