Sinds een tijdje ga ik met een goede vriend mee met het vissen en heb ik al een paar keer geproefd aan de hengelsport.
En wil ik het ook meer gaan oppakken.
Nou ben ik erg benieuwd of er hier meer vrouwen zijn die wel eens vissen!
En zo ja, waar vissen jullie dan op?
Brand lekker los en laten we er een gezellige boel van maken

Gewoon in de buurt, we vingen vooral baarsjes en voorntjes. Heb het nu sinds een paar jaar niet meer gedaan. Voor het laatst was op vakantie in Portugal, toen vingen we vooral zonnebaarsjes. Heb er wel altijd veel avonturen mee beleefd. Een keer mijn hele lijn met dobber en haak kwijt geraakt op een bijzondere manier. Ik had al beet (klein visje) en wilde hem ophalen, maar net toen ik dat wilde doen pakte er een grotere vis (waarschijnlijk een karper of een snoek) het kleinere visje en toen knapte de hele boel los. M'n dobber ''zwom'' er letterlijk vandoor
(gewoon in Nederland in een sloot) 
) en paling, maar ook een snoek of grote baars waren erg tof om te vangen natuurlijk. Daarnaast visten we ook regelmatig op voorntjes, witvis en pos. Mijn ouders hebben ook een eigen boot (voorheen een sloep) en wanneer we gingen varen konden de hengels natuurlijk niet thuis blijven. Ditzelfde gold voor vakanties (met name zeevissen op Ameland). De vriend van mijn zusje is ook een erg fanatiek visser, dus ook met hem was ik regelmatig op pad toen ik nog thuis woonde.