Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oyeru schreef:Joh, ik dacht aan een vreselijk ongeluk bij deze titel.
Zelf niet meegemaakt maar een collega: eenmalige katheter inbrengen, en de katheterzak niet goed dichtdoen aan de onderkant.
Resultaat: hele schoenen onder de zeik
Dan weet je niet hoe snel je naar het kraantje onderaan de zak moet grijpen!

Kan al niet zo goed tegen prikjes, laat staan als zoiets gebeurd.
Kruimeltje86 schreef:Ik moest naar de gynaecoloog voor een inwendige echo, op zich geen probleem, maar ik was ongesteld. Eerst maar gebeld en gevraagd of dit een probleem was en ik de afspraak kon verzetten, maar helaas....daar lag ik dan...

De chirurg was geloof ik nogal bang dat ik in paniek zou raken, want hij heeft daarna de hele operatie stap voor stap aan me uitgelegd.
(gelukkig niet op mij!).
jakkes.
en houdt goed druk op het infuus en heb je doekje klaar.
ze trekt de pleisters eraf en vergat het infuus tegen te houden. Dat was net een klein bloederig raketje die zichzelf lanceerde met straalaandrijving. Flots tegen de nagelnieuwe hagelwitte mooie muur van de kamer en de gordijnen om het bed.
echt alles zat onder het bloed. Gelukkig was de hoofd verpleegkundige snel genoeg met de boel afdrukken. Ik lag al dubbel van het lachen. Meisje barste zowat in huilen uit het arme kind. De schoonmaakploeg was wat minder blij. Bloed wilde er niet echt lekker af. jorika1986 schreef:Ik ga 3 keer per jaar naar de bloedbank om te doneren.
Zo nu en dan komen er meiden die dan voor de eerste keer op een echte arm mogen prikken.
Meisje was helemaal in de stress, en ik ben ongelooflijk makkelijk te prikken...
Prikt ze in ene keer raak, maar trekt per ongeluk de naald weer mee terug.
Dat geeft met die dikke pijpjes van naalden toch een partij rotzooi!!!