Even gauw een vraagje, ik ben niet eentje die snel naar de dokter toe gaat (zeker niet als ik volgens mij gewoon een domme beweging gemaakt heb
)Een tijdje terug heeft mijn lichaam een miscommunicatie met zichzelf gehad

Voet bleef staan, rest van lichaam draaide al vrolijk een kwartslag opzij. Even een oplawaai aan m'n knie, beetje pijnlijk, maar verder nog niks aan de hand. Nu heb ik zaterdag waarschijnlijk weer zoiets gehad, en sindsdien doet mijn knie weer pijn. De pijn zit bij mijn rechterbeen aan de linkerkant rond de knieschijf (de zijkant en eronder)
Na de meeting kon ik niet meer omhoog komen van de wc af, zo'n pijn deed mijn knie. Altijd handig op verjaardag van je schoonmoeder en wanneer je je telefoon niet in je broekzak hebt
Vriendinlief heeft me geholpen op te staan toen ze erachter kwam dat ik wel heel lang weg bleef, en vervolgens een warme straal van de douche op mijn been gezet. Na wat voorzichtig aan doen, in beweging blijven door af en toe even een stukje te lopen buiten, ging het de volgende dag alweer wat beter. De pijn was er nog steeds, maar niet meer zo erg als zaterdag zelf.Opstaan etc. deed nog altijd pijn, maar ja...een oplawaai aan je spieren kan de volgende zag spierpijn bezorgen. Daar keek ik dus niet vreemd van op. Echter zijn we nu dinsdag, maar traplopen is nog altijd een ramp, net zoals gewoon opstaan van bank/stoel (om nog maar te zwijgen over het in en uit de auto stappen
)Nu vraag ik mij af, moet ik gewoon nog even wat langer afwachten want het gaat vanzelf wel weer over, of moet ik even meneer de dokter aan zijn mouw trekken om mijn knie na te kijken? Ik heb namelijk geen zin om voor niks naar de dokter toe te gaan terwijl overmorgen mijn knie alweer compleet pijnvrij zal zijn bijvoorbeeld
ik heb ook zoiets gehad, maar ik voelde iets "krakken"... Bij mij bleek na de echo mijn knieband gescheurd te zijn...