Ik zou graag eens iets aan jullie willen voorleggen,
Het is niet zo dat ik omval van de slaap, maar er zijn toch wel dingetjes waarbij ik me afvraag of ik het wel goed doe;
Dit is de casus;
Ik ben een soort van melker (Yeh
) , en werk elke dag op een andere boerderij dat betekend dat vanmorgen mijn wekker ging om 4.00 uur en dat vanavond zeg maar om 17.00 uur op een bedrijf mag zijn en morgen om 5.30 beginnen. woensdag 15.00 beginnen en de volgende ochtend 5.00 beginnen. Ik sta altijd een uur van te voren op. Er is echt geen pijl op te trekken hoe laat ik moet beginnen.Gemiddeld werk ik 4 uur 's morgens en 4 uur 's avonds. Ik krijg op de een-of-andere manier niet echt regelmaat in mijn rooster.. Ik ga rond 22.15 uur naar bed soms heb je een verjaardag of iets dergelijks en dan is het veel later (ook in het weekend heb ik daar moeite mee) Ik probeer tussendoor te slapen, maar meestal lig ik niet zo lekker, of val als een blok in slaap en schrik ik na 2 uur slapen wakker met enorme hoofdpijn.. En wanneer is het het beste moment om te slapen op een vaste tijd? Direct na mijn ontbijt?
Eten doe ik 's ochtends na het melken (geen tijd vast te stellen, sla ook nog wel eens over) en lunch om 12.30. De avondmaaltijd na het melken, wat betekend dat ik vaak na 20.00 nog moet beginnen met koken. Tussendoor kom ik niet echt op gang, wil van alles maar kom niet echt tot iets. dat zou ik toch graag anders zien!
Hoe zou ik mij weer fit kunnen voelen? Of denk je ook net als ik dat er niet zo veel aan te doen is omdat het echt te onregelmatig is.
Anyone TIPS?
En thx dat je naar mijn gezeur wilde luisteren!
).