Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel een heel fijn boek wat ik je kan aanraden. Het is al iets ouder (2002 dacht ik) maar leest prettig weg met veel uitleg of verschillende huiltjes en lichaamstaal. En duidelijke adviezen bij veel voorkomende problemen.
Beide boeken heb ik uit de kringloop en toen ik ze zag was ik meteen nieuwsgierig, haar hele manier van schrijven en werken spreekt mij enorm aan.
wel vermoeiend 
magicmist schreef:2 weken geleden ben ik bevallen van een pracht zoon. Ik ben ingeleid met 37 weken en de kleine man is zo gezegd een rand prematuur.
Hij was erg klein.maar groeit als kool.
Ik geef borstvoeding wat zeer goed gaat.
Er is echter 1 maar waar ik mee zit.
Minimaal 1x per dag huilt de kleine ongeveer 4 uur achter elkaar. Hij zoekt dan continu de borst en wilt zuigen.
Bij aanleggen neemt hij een paar goede teugen en de rest is sabbelen.
Hij valt dan half in slaap.maar eenmaal in bed gaat hij weer huilen tot het paniekerige toe. Nu geven we hem vaak een pink om te zuigen.Maar dit is zeer vermoeiend en geen oplossing.
Het cb gaf aan een speen te proberen. Ik ben echter bang voor verwarring met borst en aangeleerd verkeerd gedrag in toekomst.
Ik vroeg me af hoe hier Door andere moeders mee werd omgegaan.
Toch speen geven of Door deze fase heen bijten
al is jullie uk daar nog erg klein voor.

Zoe_97 schreef:kan het niet zijn dat ie gewoon dorst heeft? mijn neefje is nu bijna 1, maar al sinds hij erg klein was kreeg ie een flesje water als hij bleef huilen en niet wilde eten.